JE-Design øyelokk til Audi B4

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere her inn som montert slike uten å kutte i lista på lykta?Evt hva har dere gjort.

 

Type nummeret til øyelokka JEB405

audi%20b4%20cabrio%20hp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at pakningen kommer i veien og øyelokket vil liksom ikke passe over pakningen ytterst på lykta. Noen som har noen synspunkter på dette?

problem.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på S4èn, det ble "jallet" til, skulle gjerne visst om typer av disse lyktelistene som ikke var ferdig tilpasset...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke ha det jalla Trond!: bråk :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sto øyelokk på bilen min da jeg kjøpte den. De var like de du har avbildet, og ved den gummilista gikk øyelokket slik at det lå foran lista, og ikke oppå lykta som ellers. De så bra ut, men det ene falt av da farten ble for stor.... ;)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Det sto øyelokk på bilen min da jeg kjøpte den. De var like de du har avbildet, og ved den gummilista gikk øyelokket slik at det lå foran lista, og ikke oppå lykta som ellers. De så bra ut, men det ene falt av da farten ble for stor.... ;)

 

mvh

 

Hvor stor fart snakker vi om her da? Ikke over fartsgrensen vel, for de e'kke låv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eskild Leikanger

Hvor stor fart snakker vi om her da? Ikke over fartsgrensen vel, for de e'kke låv :P

 

Ikke så veldig mye over :P Problemet var mest at klipsa som holdt fast blinklyset til hovedlykta (hadde b4 80-lykter da jeg kjøpte den) visstnok var litt dårlige. Dermed kom turbulensen og rev med seg både blinklys og øyelokk...

 

Jeg holder alltid fartsgrensen som du skjønner :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du andre lykter enn det jeg har Eivind. Hold topic ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

Da har du andre lykter enn det jeg har Eivind. Hold topic ;)

 

Andre lykter ja, men utformingen er lik, og også de jeg hadde (og de jeg har nå, audi s2/cab-lykter) har denne gummikanten øverst. Det er nok for å hindre at lykta skraper mot lakken. I de katalogene jeg har sett i er det samme øyelokk for alle b3+b4.

 

mvh

 

ew

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

Kan ikke ha det jalla Trond!: bråk :;)

 

Neida, men det dempet sinnet mitt der og da vet du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars....Hvor kjøpte du de øyelokka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fjernet den delen av lista som kom i veien.....mye bedre resultat.

John Fredrik...de får du overalt...Prøv NBS, Tuning.no RS-concept.com osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på diverse nettsteder men de fleste har jo de L-forma øyelokka.Ikke like fine de synes jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kamei sine til "B4" lyktene. De er det originalt spor i til den gummipakningen. Så jeg har ikke kuttet av en eneste millimeter :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars....Hvor kjøpte du de øyelokka?

Jeg sendte deg en PM John Fredrik :)

Kjøpte mine på NBS for under et år siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.