Østfold: Tomgangsvansker Polo??

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har tips til hva jeg kan se etter,bilen til samboern sliter litt med å starte, og går ikke på tomgang! Skjedde brått til morgen idag, skal straks ut å prøve bilen, så kan gi evnt mer info om hvordan bilen oppfører seg da! Er forøvrig en 97 mod polo 6n 1.4(tror jeg hvertfall) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter en liten prøvetur har jeg kommet fram til at det mest sannsynelig er tomgansregulatoren..noen som veit hvordan den er å bytte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter en liten prøvetur har jeg kommet fram til at det mest sannsynelig er tomgansregulatoren..noen som veit hvordan den er å bytte?

 

Det er nok ikke noe stress det vel Alex? Fikser det på strak arm ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du tror det ja;) hehe, vært borte i polo før da? veit du hvordan den er å bytte?

'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så kan det være lambdasonden. hadde det problemet på min, og da var den ubrukelig på tomgang. mått holde turtall for at den ikke skulle stoppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så kan det være lambdasonden. hadde det problemet på min, og da var den ubrukelig på tomgang. mått holde turtall for at den ikke skulle stoppe.

 

det som er problemet her også egentlig, alt fungerer som normalt, men tomgangen "virker" ikke..kan kjøres på 1 el 2 gir ned i 1ooorpm, men på tomgang må den ligge på hvertfall 1500...er lambdaen vanskelig å bytte da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er problemet her også egentlig, alt fungerer som normalt, men tomgangen "virker" ikke..kan kjøres på 1 el 2 gir ned i 1ooorpm, men på tomgang må den ligge på hvertfall 1500...er lambdaen vanskelig å bytte da?

 

 

Dette skal vi klare uansett Alex.

 

Jeg skal til Hemsedal til helga, men vi kan se på det i kveld hvis du vil det?

 

Tar ut lambdaen vi og måler den. Er den ok, så ser vi etter tomgangsreg. og ser om den funker..

 

Gi meg en SMS så ser vi på det i kveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.