Anbefalte innlegg

: eek :I dag fikk jeg dagens sjokk, vi skulle kjøre en klasse kompis hjem, så står det en litt snedden audi TT til kompisen hannes rett utenfor.. jeg skjønte først og fremst ikke ka faen de hadde gjort med den før jeg såg ræven... det var en RS :S.. JEG viste ikke at det eksisterte audi RS TT. skjønner ikkje det, gutten er 19 år og har 3 biler.. og en ufattelig fin RS TT, kofor kunne ikkje alle TT'er se ut som den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så ta bilder da jente! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har han 3 biler og en TT RS, har faren hans 3 biler i sønnes navn vil jeg tro:P Men sleng ut bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://php.dinside.no/php/art.php?id=357831

 

En sånn en??? : rock :

 

Dette er da for ordens skyld den eneste tt med betegnelsen rs

 

"Automedia regner med at TT RS vil bli lansert i løpet av 2008"

 

Er det bare jeg som ikke visste at dette finnes? Vet det lenge har vært snakk om det men trodde ikke dette var komt enda... Er ikke bare emblemtrimming da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT rs er ikke kommet enda... Er sikkert bare emblem trimming ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en TT nedfor meg her med R TT bakpå. R'en er henta fra Honda Type-R. Er det Toyo-TT da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikkje bilen flyr sin vei.. men ble bare så sjokka.. han bor i åsane... heter mads tror jeg.. har en bmw også tror jeg han har 2 audier, men jeg vet ikkje :S... men ja.. skal ta bilde neste gang... skal høre om han bare lyger eller om han har en RS... jauda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT rs er ikke kommet enda... Er sikkert bare emblem trimming ja...

 

var det jeg lurte litt på.. stod nemlig en tt roadster til salgs for en stund siden,der selger mente det var en rs modell.. Noe som ikke finnes enda.

Men er jo lett å sette på et merke da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men nå har jeg faktisk hørt med kompisen min.. og han sier at dette da er en RS.. men hvortid skal liksom den bli lansert i norge da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det ikke før jeg ser det :D

 

Fra en annen side: "The TT RS is expected to be launched in late 2008 in Europe and base price will start at about $75,000"

 

Kan jo spør han hva motor som står i den? Mener TT RS vil få en 3.6 med 365 hk og dersom han virkelig har en slik motor skal jeg heller begynne å tro på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men nå har jeg faktisk hørt med kompisen min.. og han sier at dette da er en RS.. men hvortid skal liksom den bli lansert i norge da?

 

Hvilken årsmod er det da? hvis det ikke er 08 mod er det ikke en rs. Enkelt og greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gir dere et svar når jeg får svar... hehe :P skal heller ta bilde av den neste gang så kan dere bestemme selv :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker på at dette ikker er en bil som er ombygd el. av annet firma og satt på noen ekstra bokstaver? Mer som A3 ugaven til ABT som de kaller AS3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er ikke noen TT RS men en 99 mod 180 hk org som er trimmet med ekstra emblem.

Rask bil men ikke noen RS.

 

Han har også en Bmw 318 cab 94 eller 95 mod.

 

Atle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er ikke noen TT RS men en 99 mod 180 hk org som er trimmet med ekstra emblem.

Rask bil men ikke noen RS.

 

Han har også en Bmw 318 cab 94 eller 95 mod.

 

Atle

 

 

He he, det kom som et "sjokk"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo klart mest sannsynlig det: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

n810530537_2112008_2778.jpg?t=1201038776

 

her er et bilde også :D

 

jeg spurte han på tryne bokje og dette var svare jeg fikk : Den er bygget om av en Audi mekaniker. Understell, dempere, fjærer, bremser, turbo, eksos og styling osv er oppgradert. Bilen er helt vil å kjøre ; ) Er som å kjøre en rå gokart på veien. Det finnes ikke noe orginal audi tt rs, men denne er ikke så veldig langt unna når det kommer enn .

 

så han atle har nok rett :D da har vi komt frem til dagens konklusjon.. vi må vente til AUDI RS TT kommer vist den kommer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener den bilen var på Våler i fjor eller 2006...?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp stemmer er denne som gikk på Gjøvik. Han som eide den var ingen bilmekaniker men kjente nok mange som var det ;)

Har selv kjørt denne bilen da jeg skulle kjøpe den (men endte opp med en annen)

Veldig pen TT er det hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.