#26 Skrevet Januar 23, 2008 noen som vet hvor langt den er i fra en RS da:P? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 23, 2008 noen som vet hvor langt den er i fra en RS da:P? VELDIG langt stort sett alt mangler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 23, 2008 VELDIG langt stort sett alt mangler.. hehe oki i see 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 23, 2008 Hæhæhæhæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg vet om S3'er som både går bedre, har bedre kjøreegenskaper og er nyere en det der, men de blir ikke RS3'er av den grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 24, 2008 VELDIG langt stort sett alt mangler.. Så enig :D Jeg synes det er ganske synd på denne personen som går rundt og påstår at han har en bil som ikke eksisterer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 24, 2008 Jeg synes det er ganske synd på denne personen som går rundt og påstår at han har en bil som ikke eksisterer.... Jo, men nå hadde hun da vitterlig hørt med kompisen sin - og dette ER faktisk en RS! TENK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 24, 2008 Jo, men nå hadde hun da vitterlig hørt med kompisen sin - og dette ER faktisk en RS! TENK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...