Tips: Gratis rep. av steinsprut

Anbefalte innlegg

steinssprut dekkes uansett forsikringsselskap såfremt du har glassforsikring!!! troooor jeg.. har jobbet på en sånn plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

steinssprut dekkes uansett forsikringsselskap såfremt du har glassforsikring!!! troooor jeg.. har jobbet på en sånn plass...

Det pleier å være en egenandel på ca. 4oo,- for en sånn jobb!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt egenandel på reparasjon av steinsprut på noen bilforsikring jeg har hatt. Uansett koster en reparasjon mye mindre enn 400,- så det høres egentlig litt usannsynlig ut.. :)

 

Egenandel på bytte av rute derimot, den stiger stadig.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som har betalt 4oo,- for rep av steinsprut hos bliglassfirmaer. Egenandelen for skifte av hele ruten varierer fra selskap til selskap. Gensidige NOR har for tiden 2ooo,- i egenandel for dette. Jeg skiftet på bilen to ganger i april i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Jeg kjenner flere som har betalt 4oo,- for rep av steinsprut hos bliglassfirmaer. Egenandelen for skifte av hele ruten varierer fra selskap til selskap. Gensidige NOR har for tiden 2ooo,- i egenandel for dette. Jeg skiftet på bilen to ganger i april i år!

 

Stemmer at det er egenandel på steinsprut,men det varierer fra selskap til selskap. Må man bytte frontrute derimot har man egenandel på normalt 1500 -2000, men egenandelen kan bortfalle avhenging av hvilke dekning man har.

For min egendel har jeg ingen egenandel ved glass skade eller steinsprut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo være at det finnes medlemmer i Oslo som vanligvis må betale en egenandel for å utbedre slike skader. Det er i bunn og grunn årsaken til at jeg postet denne tråden, ikke for å diskutere hvorvidt det er egenandel på bytte av rute osv... Det er jo alltids greit å spare litt penger... ikke sant???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig!! og man betaler nok i forsikring som det er..

Men der jo ett veldig bra tiltak at man kan få utført rep. av steinsprut gratis:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Har aldri hatt egenandel på reparasjon av steinsprut på noen bilforsikring jeg har hatt. Uansett koster en reparasjon mye mindre enn 400,- så det høres egentlig litt usannsynlig ut.. :)

 

Egenandel på bytte av rute derimot, den stiger stadig.. :(

det koster forsikringselskapet 500 spenn jaffall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av espen andersen

Helt enig!! og man betaler nok i forsikring som det er..

Men der jo ett veldig bra tiltak at man kan få utført rep. av steinsprut gratis:)

dette er også fordi at det er billigere for forsikringsselskapet enn om vi må bytte frontrute å "bare" betale egenandel på 1500-2500...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.