Sogn og Fjordane: Det er bra med vind når vinden snur ferja

Anbefalte innlegg

Er ikke mye bedre her på Hareid, bare en av 2 ferger går og 8 lange felt med biler blir fylt opp med biler.. Og den ene som går må kjøre mye lenger og bruke en annen fergekai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint vær ditta her da! mye artigere når det er storm i nordsjøen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nesten våt på beina på jobb hehe.....sjøen stod nesten heilt opp på parkeringsplassen. Var snakk om 20 cm til før vannet gikk opp på asfalten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg sto opp i dag tidlig var det granbar overalt rundt huset. Bossdunken og grillen som stod på altanen på oppsiden låg nedom huset. Den gamle tv antennen var snudd 180 grader rundt, og så om det ikke var nok så var paraplyen til parabolen begynt å løsne.

Og da jeg skulle ut å frese vekk snøen på veien så var vinden så kraftig at det meste av snøen blåste tilbake på veien eller i traktoren. Så jeg har hatt litt av vert å balet med i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så kos for de bilene som står parkert og blir konstant dusjet med salt vann da. Hallo alles gode venn rust:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så kos for de bilene som står parkert og blir konstant dusjet med salt vann da. Hallo alles gode venn rust:)
Sjøvann er jo ingenting i forhold til den saltsyra som blir spruta på veiene våre : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye torden, vind, snø, hagl og generelt dritveir i Førde i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjøvann er jo ingenting i forhold til den saltsyra som blir spruta på veiene våre : rolleyes

 

Pratet med en bekjent av meg som bor i Spania. Største problemet der nede er de som bor opp til 500 meter fra havet. Kommer konstant sjøvann med vinden som blåser innover land og bilene som står parkert i hus og hager ruster som bare det. Han parkerer alltid bilen i garasjen og har hermetisk tettet hele garasjen. Ja den dritten de spruter på veiene her hjemme er ille men det er jo ikke akkurat bra å vaske bilen med sjøvann fordet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at biler som går helt ute med kysten ruster noe fortere eller om ikke ganske mye fortere jah

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med en bekjent av meg som bor i Spania. Største problemet der nede er de som bor opp til 500 meter fra havet. Kommer konstant sjøvann med vinden som blåser innover land og bilene som står parkert i hus og hager ruster som bare det. Han parkerer alltid bilen i garasjen og har hermetisk tettet hele garasjen. Ja den dritten de spruter på veiene her hjemme er ille men det er jo ikke akkurat bra å vaske bilen med sjøvann fordet da.
Der nede kjører de mye Fiat og annet ræl ;) de ruster jo bare du åpner døra : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye torden, vind, snø, hagl og generelt dritveir i Førde i dag!

 

 

var i førde i sta, og selfølgeli var veiret mykkje verre i jølster enn der nede... ifrå moskog var vegen dekt av snø, typisk: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, pleier å vere slik når jeg kjører fra Utvik til Førde for å besøke dama. altid værst på jølster:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.