Suzuki Swift i Haugesund ?

Anbefalte innlegg

Ehm... Det var slik at vi var ute på en kjøretur hjem fra Skjoldastraumen og for de som kjenner veien så er dette en fin vei får forbikjøringer/høy hastighet !

 

Vel , vi var alene på veien og cruiset rundt en 100-120km/t med en E36 325 cab (192hp... jada vet den er tung og "lat")....

Uansett så tok plutseligt en liten bil oss igjen og PLUTSELIGT var den forbi.... Vi la oss etter (vel , vi prøvde).....

 

Den gjekk OVERRASKENEDE bra............ Så tok vi den igjen før forbikjøringsfeltet i aksdalbrekka..... Så la den seg ut å kjørte forbi en bil og vi prøvde og henge på (2 giret ble også brukt og 325 ble dratt ut på gira) , men ALIKEVEL så hadde vi ikke kjangs i helvete mot denne Suzuki Swift`n....

 

Den var rød med 2 svarte striper og hadde RF skilt.....

 

Noen som vet noe om denne ?

 

Var ganske tøft med en slik bil som går MEGET bra ;)

 

(kameraten min som kjørte ble ganske forbanna når vi ikke klarte å henge på denne bilen... heh....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aldri sett eller hørt noe til denne...

og jeg syns det var morro og kjøre broderens lille gamle Citroeng på ca 750kg med 100hk og doble webber forgassere... lurer på hvordan denne hadde vært da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suzuki Swift GTi er en forholdsvis rask liten bil med gode veiegenskaper. Har jeg lest i det minste, har aldri kjørt sånn bil selv. Tror den har sånn ca 120 hk på et lett tynnplate-karrosseri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja det er godt det er flere som kan sette disse jålete BMW-sjåførene på plass, he, he......

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Ja, ja det er godt det er flere som kan sette disse jålete BMW-sjåførene på plass, he, he......

Hilsen

 

hehe.. ja er enig med deg i det ja....

 

BMW: fis : : fis : : fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst det er den bilen jeg trur så e det en fra straumen så hette Kyrre som har den. han kjøre som han har stjåle bilen...

 

Du "klare" jo å kjøre forbi meg Erling så då må du jo klare å ta swiften o :) he he... tenke du trødde gassen gjennom gulvet på fredag jeg når du "raste" forbi meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro med sånne biler.. Samme som med Toyota Corolla GTI 16v, Nissan Sunny GTi-R og Mazda 323 GTR feks :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arve Sandvik

Visst det er den bilen jeg trur så e det en fra straumen så hette Kyrre som har den. han kjøre som han har stjåle bilen...

 

Du "klare" jo å kjøre forbi meg Erling så då må du jo klare å ta swiften o :) he he... tenke du trødde gassen gjennom gulvet på fredag jeg når du "raste" forbi meg :)

 

Ahhh... Kyrre ja , han kjenne eg jo... Gjekk i klassen hans.. Vel.. den gjekk greit den....

 

Og ja , hehe... Ville forbi deg ;)

 

John : Helt enig.... E36 suge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.