Krise!! Trenger en startmotor til Golf MK3

Anbefalte innlegg

Noen som har en start motor liggendes som jeg kan få kjøpt av deg i morgen? (søndag den 19 sept) må ha bilen i kjørbar stand til mandag morgen og viss noen har en start motor liggendes som jeg kan komme og hente og få montert i morgen så er det kjempe greier! eller viss noen kjenner noen som driver for eks. olas bil eller andre huggerier som er villig til å komme seg på jobb viss de har en delebil tilgjengelig på en søndag!

 

Bilen er en Mk3 1800 GL 66Kw fra 1992.

 

edit: start motoren fra en Golf Mk2 1.8l fra 1990 og oppover skulle visst også passe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke får tak i startmotor, så anbefaler jeg å ta en hard gjenstandt (hammer el.l.) å slå på startmotoren mens du vrir om tenninga. Det virket for min del i div krisesituasjoner på min gamle gt, før jeg fikk byttet starter. jeg slo på med en gammel støtdemper btw :D

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan skal du klare og slå og vri på tenningen på en og samme tid? har ikke 4'e armer heller da : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få hjelp og ja det er et kjent "hjelpemiddel" å denge startmotoren litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner ikke noen som jobber på ais eller mekonomen da erling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

kjenner ikke noen som jobber på ais eller mekonomen da erling?

 

moren til damen jobber på ais (fakturering å slike ting) , men hun er desverre i bergen så sorry :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får ringe å plage olas bil da... ringte til Nonslid i skjold men han hadde ikke noe inne nå :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anta du har sjekket det som er av ledninger etc. Selv om du ikke har 4 armer, noe jeg forsåvidt tror er ganske vanlig, så kan du "denge" starteren først og så sette deg bak rattet og vri om.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er innsats releet i starteren som er gåent... får kjøpe ny i morra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.