#1 Skrevet September 18, 2004 Noen som har en start motor liggendes som jeg kan få kjøpt av deg i morgen? (søndag den 19 sept) må ha bilen i kjørbar stand til mandag morgen og viss noen har en start motor liggendes som jeg kan komme og hente og få montert i morgen så er det kjempe greier! eller viss noen kjenner noen som driver for eks. olas bil eller andre huggerier som er villig til å komme seg på jobb viss de har en delebil tilgjengelig på en søndag! Bilen er en Mk3 1800 GL 66Kw fra 1992. edit: start motoren fra en Golf Mk2 1.8l fra 1990 og oppover skulle visst også passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2004 om du ikke får tak i startmotor, så anbefaler jeg å ta en hard gjenstandt (hammer el.l.) å slå på startmotoren mens du vrir om tenninga. Det virket for min del i div krisesituasjoner på min gamle gt, før jeg fikk byttet starter. jeg slo på med en gammel støtdemper btw mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2004 hvordan skal du klare og slå og vri på tenningen på en og samme tid? har ikke 4'e armer heller da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2004 Få hjelp og ja det er et kjent "hjelpemiddel" å denge startmotoren litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2004 kjenner ikke noen som jobber på ais eller mekonomen da erling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen kjenner ikke noen som jobber på ais eller mekonomen da erling? moren til damen jobber på ais (fakturering å slike ting) , men hun er desverre i bergen så sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2004 ok, får ringe å plage olas bil da... ringte til Nonslid i skjold men han hadde ikke noe inne nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2004 Jeg vil anta du har sjekket det som er av ledninger etc. Selv om du ikke har 4 armer, noe jeg forsåvidt tror er ganske vanlig, så kan du "denge" starteren først og så sette deg bak rattet og vri om. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2004 er innsats releet i starteren som er gåent... får kjøpe ny i morra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...