Telemark: Biltilsynet i Skien. Strenge?

Anbefalte innlegg

Heisann... Jeg sliter med å få godkjent min corrado vr6 med senkinga. Alltid nye unnskyldninger fra BT i Tønsberg for at de ikke vil godkjenne den. Sist nå så var den 15mm for lav, eller så var alt annet 100%.

 

Så lurte på å prøve meg i skien. Viss ikke de er enda mer firkanta og kranglete der. Noen her som har erfaring? Har vært i tønsberg 3 ganger nå, og det virker som om de har bestemt at bilen absolutt ikke skal i gjennom.

 

På forhånd takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der noen ganger, og varier litt... Men er vel godkjent et par Skyline der nå, så kanskje de ikke er så skeptiske lenger.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det jo kommet nye regler angående senking, bilen skal kunne kjøre over enn hindring som er 800mm bredd\lang og 110mm høy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått gokjent noen ganger uten problem....men kommer an på hvem man snakker med....fikk ikke bilen på bukken en gang den gangen jeg.....men som Art sier nå har de nye regler.....hvor høy er bilen din nå foresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke helt hvor lav den er. Har ikke fått målt i det siste. Men har tüv papirer. Er snakk om ett KW stage2 coilover kit. Ifølge tüv papirene skal det være sånn og sånn avstand fra senter av felgen og opp til skjermene. Og der er det 15mm for lavt. Ikke noe stress å dra til tønsberg igjen, men viss de er veldig mye greiere i Skien så hadde det ikke gjort no å tatt turen. Men sansynligheten da er at de finner nye feil som de ikke fant i tønsberg. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at de finner nye feil? de tar sikkert hele kontrollen på nytt igjen uansett, så hvis resten var i orden sist så skal det jo gå nå også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sant med denne nye regelen eller ?? jeg skal ha min på godkjenning og tviler sterkt på at jeg kommer over noe såppas ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilbake til topic, hvor strenge er de i skien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.