Anbefalte innlegg

Ja. må få testet min bil... tror jeg har noe feil med den:D

 

Det må kunne la seg gjøre det, du får bare komme, til meg så kan vi se på den.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha, misfire? Er dette for noe dritt da?

 

Kanskje vi burde holde neste møte på en plass der vi kan ta med bilene? Evt møtes på peppes og dra en annen plass for å titte litt på nyervervelsen?

 

Det går ann det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om at vi skal gjøre det på neste lokallagsmøte?

 

Har et Airbag lys som jeg gjerne skulle hatt vekk:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tar vi for en diagnose til dem som ikke var med å kjøpte... er vel billigere enn bodø bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tar vi for en diagnose til dem som ikke var med å kjøpte... er vel billigere enn bodø bil...

 

Nå er det ikke opp til meg å bestemme, men jeg synes nå ikke man skal ta noe for det. Vag-com`en er jo kjøpt og betalt, og å begynne og fordele, si 200 kr, på 10 mann hver gang noen vil ha en diagnose blir bare knot. Men som sagt ikke opp til meg :)

 

Edit: Regner med du tenker på VACN-medlemmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke opp til meg å bestemme, men jeg synes nå ikke man skal ta noe for det. Vag-com`en er jo kjøpt og betalt, og å begynne og fordele, si 200 kr, på 10 mann hver gang noen vil ha en diagnose blir bare knot. Men som sagt ikke opp til meg :)

 

Edit: Regner med du tenker på VACN-medlemmer?

 

Det vi sa på møte før vi bestilte var at de som kjøpte seg en andel skulle ikke betale for noe diagnose i fremtiden, men de som ikke kjøpte seg en andel skulle betale en vis sum for vær gang (f. eks. kr.100,-) dette fordi vi skulle holde oss oppdatert med pc og software til senere bruk. Planen er at vi skal ha oss en egen pc til dette, som vil tilhøre klubben lokalt. Planen er også at vi skel ha en mann til for å ta diagnose, som blir opplært.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer VAGCOMen på en -84 Audi 100? Eller blir den for gammel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer VAGCOMen på en -84 Audi 100? Eller blir den for gammel?

 

Den blir nok litt for gammel. Fra 1990 så går det bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir nok litt for gammel. Fra 1990 så går det bra

 

Fungerer med overgang til 2 stikker. Overgangen koster 500kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer med overgang til 2 stikker. Overgangen koster 500kr.

 

Det sto på hjemmesidene til Ross-tech at det var fra 1990.Men det er jo bra. da kan vi se om vi kan kjøpe en sånn overgang. (har hørt at vi bør kjøpe orginalt fra Ross-tech ellers vil de ikke garantere for den kabel vi allerede har kjøpt. Men en sånn kabel får vi kjøpe når vi får penger i kassa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.