Anbefalte innlegg

Hei

Noen som driver med dette i nærheten? Skulle hatt senteret på BBS hjulene mine blåst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Noen som driver med dette i nærheten? Skulle hatt senteret på BBS hjulene mine blåst.

 

Hadde dei ikkje glassblåsing på FS`n? el var det kun sandblåsing der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilbud på blås og lakk

 

Bergen Coating

 

prisen pr.felg er kr.450 pluss mva.

Om de skal sand/glassblåse er dette timearbeid og faktureres med kr. 455,- pr.time

Det benyttes ca 1,5 time på fire felger av denne dimmensjon.

 

 

Sandblås og lakk i ønsket farge hos Bergen Eloksal, Kokstad: 4 felger kr. 2625 ex. mva

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøvde å få blåseren der borte opp og gå, men det var mye lekkasjer osv, og ikke vår jobb å kjøpe nye deler, så det ble bare droppet. Men hadde vært gull med en sånn stor maskin å blåse i selv. Har jo mitt blåsakabinett, men da må jeg opp til deg, Tommy for den kompressoren min er ikke akkurat Formel 1:p Også må jeg kjøpe mer glass. Hadde egentlig vært greit å bare levert de inn en plass sånn at eg kunne fått de igjen ferdig og klar til montering. Er så sykt mange timer å blåse alle krinkelkroker på BBS hjulene. Du tar de ikke på kveldstid du da?;)

 

Takk Thomas. Får ta en telefon å høre med dem. Det er jo bare senterene, og ikke felgkanter også, så mulig det går an å få en bedre pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket nå med Bergen Eloksal. De kunne ikke glassblåse felgene, men D&F Group AS ligger like ved dem og de skulle være veldig flinke på blåsing og kunne nok levere felgene bort til BE, slik at jeg slapp å kjøre fra knarvik og opp for å flytte felgene to lokaler bort. Prisen for pulverlakk i ønsket farge var 800,- pluss mva. for fire BBS senter 15/16"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket nå med Bergen Eloksal. De kunne ikke glassblåse felgene, men D&F Group AS ligger like ved dem og de skulle være veldig flinke på blåsing og kunne nok levere felgene bort til BE, slik at jeg slapp å kjøre fra knarvik og opp for å flytte felgene to lokaler bort. Prisen for pulverlakk i ønsket farge var 800,- pluss mva. for fire BBS senter 15/16"

 

Dette var nå en grei pris ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.