#1 Skrevet Februar 1, 2008 Hei Noen som driver med dette i nærheten? Skulle hatt senteret på BBS hjulene mine blåst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 HeiNoen som driver med dette i nærheten? Skulle hatt senteret på BBS hjulene mine blåst. Hadde dei ikkje glassblåsing på FS`n? el var det kun sandblåsing der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 tilbud på blås og lakk Bergen Coating prisen pr.felg er kr.450 pluss mva. Om de skal sand/glassblåse er dette timearbeid og faktureres med kr. 455,- pr.time Det benyttes ca 1,5 time på fire felger av denne dimmensjon. Sandblås og lakk i ønsket farge hos Bergen Eloksal, Kokstad: 4 felger kr. 2625 ex. mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 Vi prøvde å få blåseren der borte opp og gå, men det var mye lekkasjer osv, og ikke vår jobb å kjøpe nye deler, så det ble bare droppet. Men hadde vært gull med en sånn stor maskin å blåse i selv. Har jo mitt blåsakabinett, men da må jeg opp til deg, Tommy for den kompressoren min er ikke akkurat Formel 1:p Også må jeg kjøpe mer glass. Hadde egentlig vært greit å bare levert de inn en plass sånn at eg kunne fått de igjen ferdig og klar til montering. Er så sykt mange timer å blåse alle krinkelkroker på BBS hjulene. Du tar de ikke på kveldstid du da? Takk Thomas. Får ta en telefon å høre med dem. Det er jo bare senterene, og ikke felgkanter også, så mulig det går an å få en bedre pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2008 Snakket nå med Bergen Eloksal. De kunne ikke glassblåse felgene, men D&F Group AS ligger like ved dem og de skulle være veldig flinke på blåsing og kunne nok levere felgene bort til BE, slik at jeg slapp å kjøre fra knarvik og opp for å flytte felgene to lokaler bort. Prisen for pulverlakk i ønsket farge var 800,- pluss mva. for fire BBS senter 15/16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2008 Snakket nå med Bergen Eloksal. De kunne ikke glassblåse felgene, men D&F Group AS ligger like ved dem og de skulle være veldig flinke på blåsing og kunne nok levere felgene bort til BE, slik at jeg slapp å kjøre fra knarvik og opp for å flytte felgene to lokaler bort. Prisen for pulverlakk i ønsket farge var 800,- pluss mva. for fire BBS senter 15/16" Dette var nå en grei pris ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...