Hvilken passer deg, og hva vil du ha?  

19 stemmer

  1. 1. Hvilken passer deg, og hva vil du ha?

    • Til GAMLE skilt (49x13)
      8
    • Til NYE skilt (52*11)
      10
    • Ingen av delene
      1


Anbefalte innlegg

er det noen som kan tenke seg skiltplater? her i stavanger? fås både i 49cm og i 53cm. post her elle pm hvis dokk vil ha... trenger antall innen kun kort tid.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å sørge for en bestilling av skiltplater for Stavanger og Trondheim lokallag (kort fortalt).

 

Vil bare gi litt tilleggs info;

 

- Skiltplater er to forskjellige typer, til nye og gamle skilt.

-- GAMLE skilt er 49*13cm og har RUNDE tall og bokstaver

-- NYE skilt er 52*11cm og har mer firkantede tall og bokstaver

* er du i tvil om hva ditt skilt er så ta en kikk på http://www.bilforumet.net Under web shopen de har er det grafisk vist forskjell på skiltene til biler.

 

- Platene for nye skilter har vært levert i to versjoner, en hvor det står VW - Audi Club Norwegen logoen (som på klistremerkene/logoen her på forumet) og en som er med internett adressen til klubben. Etter meninger fra medlemmene i Trondheim så bestiller jeg kun de med logoen, ikke internettadressen (plater for gamle skilt har kun vært med logoen)

 

 

Foreslår at Andreas Skotner setter opp en vote i en annen tråd og merger denne med denne tråden du har startet her Morten, siden du enda ikke har fått Moderator rettigheter her inne. Ble kanskje litt vel mye teknisk her nå, men Andreas skjønner hva jeg mener.

 

 

Og til slutt, lykke til ! :): ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil ha. jeg har den nye typen med firkanta tall.. så sign me up doc :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så legg inn vote (ligger i toppen av tråden her)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten, har du ringt fra 72 50 ** ** ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wææzææp Ola..er du keen på å frakte en bil fra Sør Trøndelag til meg her nede? ;)

 

Kan du besøke meg i samme slengen Ola, ta fly hjem..me pay flybillett ;) Se på koselige plastbilen min som du liker så godt osv :P Ut å sjekke fortisuteplassene i sandnes osv og kose oss i det flotte regnværet?

 

Slipper du all denne skolen i Trondheim for en stund og alle de der blonde dumme damene du er så vanvittig glad i ;)

Snakker mer med deg om det neste gang jeg ser deg online..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke du komme deg "online" heller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil har litt av alt. Har biler med gamle skilt nå men greit å ha liggene til begge deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje litt ot, men: Om det ikke er sånn at medlemmene skal få 1 (2?) skiltplate® gratis? Synest å ha hørt det en gang? Aldri fått det jeg.....:(

 

Hva er eventuelt prisen? (regner med det er samme pris til gamle/nye skilt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal få 1 gratis, etter den første så er det 50 kr pr stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stavanger-laget!

Egentlig koster hver plate kr 50,- når de skal sendes hver enkelt av dere. Av praktiske grunner er det lettere å sende en 50-lapp i et vanlig brev sammen med info om skiltlengde enn mynter. Pengen går til å dekke porto kr 22,- og platen ca kr 20,- pr stk. dersom en lokallagsleder får tilsendt flere skiltplater direkte fra produsent, deles de ut gratis til medlemmene lokalt kanskje, med mindre lokallaget trenger penger i sin kasse til noen arrangementer. Hvis dere betalte en 50-lapp pr plate til lokallaget deres, så ville dere jo ha litt penger i kassen til senere bruk, ikke sant ? Regningen fra fellesforsendelsen går til oss sentralt og belastes kontoen for "lokalagsstøtte" i hovedregnskapet. Jeg mener dette må være et godt tilbud til lokallaget.

Hilsen (leder'n)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke dum John.. Støtter den jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten; skal vi si du bestiller 25 nye, 20 gamle (mange som skal ha hos dere, har dere ALDRI fått før?) og så bestiller jeg 25-10 til Trondheim... Grei deal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send noe annet nice til oss og Ola.

 

din lille blondine...

 

 

(jeg har forresten skiltplate)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha deler du ut en liten pose med Knott til en hel barnehage kanskje?

(billedlig ment her)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nååh..du kjenner meg vel bedre enn som så Ola???

 

 

Vet jo godt at dem kan være 12år så lenge dem ser yngre ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare de er 30 kg med ryggsekk så e alt godt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng med ihvertfall en av den gamle typen skiltplater med web adressen til Morten for eg konne tenkt meg ein sånnen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har aldri vært skilplater til gamle type skilt med web adressen meg bekjent, dette har kun vært et "prøveopplag" på de siste for nye plater.

 

Dessuten var interessen for plater med web adressen så liten hvertfall her i Trondheim at vi ikke gidder å spesialbestille et par stk av de.

 

(nb! Mener da jeg forklarte dette i starten av tråden...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola: hørres bra ut....

 

John: veldig bra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.