Agder: Ikke så heldig å få diesel når man fyller bensin

Anbefalte innlegg

Flaut og kostbart for Statoil da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke folk forskjell på lukta av bensin og diesel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg hadde merka det heller. Når jeg fyller drivstoff og tar pistolen som er merka 98 oktan regner jeg med å få bensin. Kan ikke gå å bekymre seg for alt i verden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke folk forskjell på lukta av bensin og diesel?

 

Nå lukter det gjerne bensin og diesel fra før på en bensinstasjon da så det er vel ikke akkurat det første folk tenker på når de står og tanker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå lukter det gjerne bensin og diesel fra før på en bensinstasjon da så det er vel ikke akkurat det første folk tenker på når de står og tanker.

 

Joa. Men man kjenner jo alltids litt lukt fra sin egen tanking..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skeptisk..står ikke me nesa i tanken jeg i hvertfall..

måtte ha vært vist jeg hadde hatt ein jævli da å trengte litt billig rus: haha :

er jo ikke noe man tenker over når man fyller..

tar tak i den grønne pumpa å begynner å fylle.

kommer det ut diesel så merker jo du ikke det før bilen ikke starter opp igjen evt stopper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke ha skjedd meg, for denne 1-2-3 stasjonen har ikke engang 98 oktan : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke ha skjedd meg, for denne 1-2-3 stasjonen har ikke engang 98 oktan : rolleyes

 

Samme her...må ha 98 oktan på begge bilene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det ikke var omvendt:P hadde gjort større skade å fylle bensin på en diesel bil:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det er svært få som hadde oppdaga det før skaden var gjort. Om jeg hadde stått å fylla bensin, og lukta diesel, hadde jeg trodd det var meg det var noe galt med, ikke pumpa. Skal liksom ikke kunne skje!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.