Oslo: Lokallags samling med go kart kjøring 8.Mars Opmøte Kloka 19.00 Mc D på ALNABRU

Anbefalte innlegg

Får jeg lov å ta med meg dama da, siden hun er en habil Go-kartkjører?

Eller blir det for flaut å bli slått av ei jente? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å ta med. Ser ingen grunn til at det skulle by på noen problemer å ta med fruen.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp og kjører et heat. Hadde vært morro :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller blir det for flaut å bli slått av ei jente? ;)

Ja det hadde vært flaut men du får få lov til det da:shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp og kjører et heat. Hadde vært morro :)

Da setter jeg opp deg på listen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ikke komme, på jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de som står på listen klar for go kart kjøring? Har prøvd å få tak i HHK på telefon i går og i dag, men det er tydeligvis ingen som sitter ved telefonen. (jeg har rett og slett glemt å bestille tid før, og det beklager jeg) Men jeg får ringe de på nytt om en 30minutters tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de som står på listen klar for go kart kjøring? Har prøvd å få tak i HHK på telefon i går og i dag, men det er tydeligvis ingen som sitter ved telefonen. (jeg har rett og slett glemt å bestille tid før, og det beklager jeg) Men jeg får ringe de på nytt om en 30minutters tid

Er klar som ett egg jeg. Har ordnet meg fri hjemmefra lørdags kvelden;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jeg er klar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må være flere folk som vil være med.

Blir 2heat pr mann. Om man vil ha flere så får folk skrike ut med engang, så man kan gjøre forandringer før det er fullbooket. Dette gjelder også folk som vil være med. Si ifra med engang også ordner vi det.

Vi er blitt satt opp følgende.

klokka:

20.50 - 10stk

21.10 - 4stk

21.30 - 10stk

21.40 - 4stk

i puljen med 4stk så blir det antageligvis med utenforstående kunder, bare så det er sagt. Dette er fordi man ville kjøre vanlige heat. Skaffer man 6personer til så slipper man å kjøre med folk utenfor klubben (noe som er essensielt spørr du meg.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så klart fortsatt med : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er også fortsatt klare selvsagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan notere Rasmus Thomsen på listen også : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert:) Ringer HHK i morgen og sier i fra. Kan vel kanskje være lurt å overbooke med 5personer i tilfelle flere frem møtte, slik som du hintet innpå Mikael.:)

Veit ikke om det kanskje er bedre å spise før man kjører Go Kart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre så kan ikke madammen kjøre likevel, siden hun har ødelagt hånden. Men hun blir uansett med og ser på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notert. Var utrolig synd, men det kommer nok flere sjangser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er fortsatt med på dette!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg får med meg enda en kollega utover Rasmus. Kaprer medlemmer som bare pokker på jobben : ja : Skal høre med henne i morgen om hun har planer på lørdag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra Mikael. Er supert å høre at du verver medlemmer på jobben (jeg har selv prøvd, men de fleste kjører Volvo og er under gjennomsnittet interesert i bil) Da ringer jeg i morgen og prøver å få holdt av for 20personer totalt. Vi får krysse fingrene og håpe på at de går med på det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen av dere vil tyvtrene litt så skal vi fra Follo lokallag å kjøre i morgen fra kl 20.00.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for og infomere så er det Vegas Night på HHK på lørdag. Med en del kjente folk. Hørte dette på radio 1. Så jeg tror sjansen for at vi får kjøre er liten. Sharif og henning solberg tror jeg kommer. Får dere sjekket ut dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for og infomere så er det Vegas Night på HHK på lørdag. Med en del kjente folk. Hørte dette på radio 1. Så jeg tror sjansen for at vi får kjøre er liten. Sharif og henning solberg tror jeg kommer. Får dere sjekket ut dette?

Les litt lengre opp. Det er Booket følgende heat til oss:

Vi er blitt satt opp følgende.

klokka:

20.50 - 10stk

21.10 - 4stk

21.30 - 10stk

21.40 - 4stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg skrekk beskjeden fra HHK. De bestillte heatene går som vanlig, men det var ikke mulighet til å øke antall personer. Heatene var fulle!: mad :

Men om det skulle dukke opp noen som har lyst til å kjøre så kan jeg stille min plass til disposisjon, så kan jeg heller knipse bilder osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min plass blir ledig, da jeg dessverre må bort i helga. Håper dette går bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.