Oslo: Lokallags samling med go kart kjøring 8.Mars Opmøte Kloka 19.00 Mc D på ALNABRU

Anbefalte innlegg

oi, har ikke fått fulgt med her jeg men jeg er med ja:)

dvs hvis det fortsatt er plass.. hvis ikke stiller jeg ihvertfall som heiagjeng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller. Regner med jeg er edru innen den tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, har ikke fått fulgt med her jeg men jeg er med ja:)

dvs hvis det fortsatt er plass.. hvis ikke stiller jeg ihvertfall som heiagjeng

 

Alle som står på listen er det plass til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som står på listen er det plass til.

 

Da er det bare å glemme influensaen og prøve være første mann til å kjøre fortere enn Henning.: rolleyes

(lov å drømme ihvertfall)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi møtes og spise en plass først : klø : Begynner å bli sulten.. Hadde jo vært litt moro å komme i samlet kolonne også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vi npk få til. Hvor og når skal vi møtes for mat? Er Mc Donalds rett ved HHK:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en McD på Alnabru ved Esso.. Ikke lange biten unna HHK ;) Kan jo si kl 19? Da har vi litt tid på å spise, og kan dra litt tidligere og se alt som skjer på HHK i kveld før vi skal kjøre : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi klokka 19 på Mc Donalds Alnabru:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer også dit. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer også dit. ;)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en kjempe herlig kveld! Skikkelig moro enda jeg langt ifra var raskest rundt banen : smil :

 

Dessverre var det noen som hadde meldt seg på som ikke dukket opp og ikke hadde sagt fra, men det passet heldigvis med at vi akkurat var 10 stk, så alle fikk kjøre mot "oss selv" : ja :

 

Selvom Henrik ikke hadde raskeste tid i siste heat sånn som i første heat, hadde han raskeste snitt i begge heat : rock : Dette må vi få til litt oftere :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en kjempe herlig kveld! Skikkelig moro enda jeg langt ifra var raskest rundt banen : smil :

 

Dessverre var det noen som hadde meldt seg på som ikke dukket opp og ikke hadde sagt fra, men det passet heldigvis med at vi akkurat var 10 stk, så alle fikk kjøre mot "oss selv" : ja :

 

Selvom Henrik ikke hadde raskeste tid i siste heat sånn som i første heat, hadde han raskeste snitt i begge heat : rock : Dette må vi få til litt oftere :glad:

 

X2 selv om jeg har litt vondt i ryggen etter og ha blitt angrepet av den sorte fare:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å legge seg i hardtrening nå så han slipper være raskest neste gang også : mad :;)

 

bra tiltak dette, blir med flere ganger jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kvelden ja.

 

Ørjan: Sorte Fare? Noe jeg ikke fikk med meg?

Noen med scaner kan jo legge ut resultetene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var utrolig morsomt. La merke til at alle som kjørte klarte å forbedre sine tider, og folk så fornøyde ut.:) Dette må vi få til en annen gang, men da skal man påse at at flere lokallag blir informert, slik at man får dratt med flere på dette her:) Og ikke minst enda bedre "ramme" rundt det hele. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gøyal kveld, ja:). Til neste gang må vi, som det nevnes ovenfor, sørge for å prate sammen litt mer i forkant, slik at f.eks. også vi fra Follo for samlet litt folk. Lørdag er jo normalt en meget godt egnet dag å kjøre kart på. Både mtp. pågangen av andre mennesker og at en del av oss ikke skal på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kvelden ja.

 

Ørjan: Sorte Fare? Noe jeg ikke fikk med meg?

Noen med scaner kan jo legge ut resultetene.

 

Magnus kjørte med hel-sort hjelm(derav den sorte fare) og takklet meg et par ganger bakfra for og si det sånn:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du måtte virkelig legge ut det siste heatet først. Holdt liksom ikke å sitte å skryte hele veien hjem: mad :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe noe må jeg få skryte av og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo snittet man må se på da. og der vant jo du Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus kjørte med hel-sort hjelm(derav den sorte fare) og takklet meg et par ganger bakfra for og si det sånn:o

 

meg? hva da? sorte fare? greit at noen fikk en dytt så farten ble høy gjennom langsvingen, og at noen ble tatt på innersving i langsvingen, men sorte fare? he he...

 

ørjan prøvde seg, og vi fightet flere ganger, og ørjan tapte vel litt på de siste rundene av heat nr2: smil :

 

dro en drift siste runden, dog resulterte det i fullt rattutslag og hovent venstre kne!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.