En tråd til om vær........

Anbefalte innlegg

Igår prøvde jeg noe nytt.............

Jeg satsa på at værdamene hadde rett ang pent vær idag så jeg dro ut bilen i shitværet,fant frem svampen og vaska gulingen........

Vannslangen kunne jeg droppa pga det blåste så mye at regnet var nesten høytrykk og det var ganske rart å se at såpa på svampen forsvant på sin korte tur opp av bøtta og bort på døra...........

 

(jeg brukte vannslange altså......måtte bare illustrere det)

 

Idag det jeg bilen ut i sol og vind og tørkt den...............

(men det er meldt regn Mandag og pent Tirsdag og Onsdag..............grrrrrr......men men var vært det å ha så rein bil idag..må jo vaske den før telemarkstur til helga alikevel)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Skjønner hva du mener! Vasket to biler torsdag kveld, og glymisfiserte litt detaljer på Nazze. Men siden jeg ikke var hjemme før rundt 19:30-tiden, så måtte jeg til med lyskastere, men det var skikkelig tør og fin luft, i hvertfall! I går (søndag) var det i hvertfall helt knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så kom self regnet Mandag....men da jeg kom hjen sto den ute i regnet igjen og da rant mye av dritten av.....(men nå var den VELDIG møkkete for vaskinga Lørdag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.