#1 Skrevet September 19, 2004 Igår prøvde jeg noe nytt............. Jeg satsa på at værdamene hadde rett ang pent vær idag så jeg dro ut bilen i shitværet,fant frem svampen og vaska gulingen........ Vannslangen kunne jeg droppa pga det blåste så mye at regnet var nesten høytrykk og det var ganske rart å se at såpa på svampen forsvant på sin korte tur opp av bøtta og bort på døra........... (jeg brukte vannslange altså......måtte bare illustrere det) Idag det jeg bilen ut i sol og vind og tørkt den............... (men det er meldt regn Mandag og pent Tirsdag og Onsdag..............grrrrrr......men men var vært det å ha så rein bil idag..må jo vaske den før telemarkstur til helga alikevel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2004 Hehe.. Skjønner hva du mener! Vasket to biler torsdag kveld, og glymisfiserte litt detaljer på Nazze. Men siden jeg ikke var hjemme før rundt 19:30-tiden, så måtte jeg til med lyskastere, men det var skikkelig tør og fin luft, i hvertfall! I går (søndag) var det i hvertfall helt knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2004 Og så kom self regnet Mandag....men da jeg kom hjen sto den ute i regnet igjen og da rant mye av dritten av.....(men nå var den VELDIG møkkete for vaskinga Lørdag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...