Anbefalte innlegg

Lurte på om det blir noe Festningstreff i år? Om det er noen som planlagt det, eller som har styringa..?

Jeg stiller gjerne opp å hjelper til med noe, hvis det trengs.. :)

 

Hadde vært morro om vi kunne fått til et stort og vellykka treff med mange folk og biler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det håper iallefall jeg på! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller opp til disp. jeg også om det trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar gjerne igang noe i år jeg, fikk inntrykk av at det treffet var savnet ifjor. MEN, da er vi avhengige av folk som kan trå til og hjelpe til litt, både med forberedelser, under arrangementet og ikke minst i etterkant.

 

Jeg skal ta en telefon til Kjell etterpå og høre om ikke vi kan avtale en dato for et årsmøte hvor dette kan tas opp. Var veldig moro å dra i gang dette treffet, så ikke meg imot om det kan tas opp igjen i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg tatt første skritt mot et nytt treff i Halden.

 

Jeg har sendt forespørsel på Stevnesletta ( samme plassen som vi har hatt de andre gangene ) henholdsvis søndag 4. og søndag 11.mai for å se hvilke av disse helgene som er ledige.

 

Det er sikkert mulighet for å flytte litt datoer også, men tok disse iom 17.mai faller på en lørdag i år, ergo passer det kanskje litt dårlig 18.mai? Helga etter er det vel som vanlig Gatebil, så det er grunn til de to datoene jeg har sendt forespørsel om. Etter fjorårets sommer er det vel også mer håp for bra vær tidlig i mai, enn på slutten av sommeren.

 

 

Dahles Auto AS Sarpsborg stiller høyst sannsynlig med biler. De kunne stille med f.eks helt nye A4, en A5 med 19" full S-line etc + nye Allroad`en.

 

Dahles Auto AS Halden skal jeg ringe tilbake til neste uke, da de skulle drøfte dette seg imellom først.

 

 

Regner med å få tatt et par telefoner ang litt sponsor og sånn snart også. Prøve å profilere treffet litt mer hvis vi skal satse igjen i år, da trengs det sponsorer. Vi har klart oss uten de andre årene også, men hadde vært greit med noen som kunne sponse litt med div artikler vi kunne spart inn, eller tjent inn litt kronasje på. Det har ikke akkurat vært noen voldsom fortjeneste på de treffa, for å si det sånn. Har blitt penger igjen, men ikke noe som monner noe særlig.

 

 

Det må også ordnes med pokaler etc, men før jeg får gjort det syns jeg det må settes ned en "treff-komite" som blir enig om klasser osv. Tar meg gjerne av bestilling av pokaler i år også, men tror vi må trygle på våre knær om vi skal ha samme leverandør som sist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og da er søndag 11.mai foreløping holdt av til oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råknæsjt Knut-Richard! : smil : Jeg stiller jeg om det er noe! Men jeg skal jobbe hjemme 2 uker også på vestlandet 2 uker, hjemme, vestlandet osv, fram til ut April hvartfall, men når jeg er hjemme kan jeg trå til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke trå på oss så veldig hardt da Stambo :P

 

Jeg kan høre med Erling Rød her i Askim om de kan ha interesse for å stille med biler, eller eventuelle andre "saker".

Kan sikkert hjelpe til med treffet jeg også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med litt hjelp ja, og det verste "trøkket" kommer nok i ukene rett før treffet, så det skal du nok rekke Alexander ;)

 

Når det gjelder å stille med biler, så vet jeg iallefall Dahles Auto i Halden er litt strikse på at det kun er de som stiller VW, samme gjelder nok Sarpsborg ang Audi. Har litt med markedsføring for de å gjøre også, men absolutt et godt forslag! Kan jo alltids høre om de har noen artikler å skilte med da ;)

 

Hvis det lover for å få litt hjelp, så kan treffet få en litt lysere fremtid i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med i år også:D Treffa i halden har jo vært kjempemorsomt( selvom jeg ikke har deltatt i de tyngste forberedelsene...) uansett er jeg klar for å trå til:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Christian Paulsen på forumet ang. pokaler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med i år også:D Treffa i halden har jo vært kjempemorsomt( selvom jeg ikke har deltatt i de tyngste forberedelsene...) uansett er jeg klar for å trå til:D

 

 

Samme her :) Får se om jeg får stilt ut noe da men.. Se om penger og tid strekker til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Christian Paulsen på forumet ang. pokaler!

 

 

Det er Christian som har ordnet pokaler for oss de foregående årene også, så jeg skal høre med han igjen. Servicen derfra er iallefall upåklagelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er helt klart med: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lover jo bra det her. Jeg har jobbet litt med dette idag og gått igjennom en del ting fra forrige treff. Er fortsatt en lang vei igjen til et gjennomførbart treff, men det har gått de andre årene også, så vi skal vel få te` no i år å vel.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at VACN har satt av en dag på Rudskogen 10.mai. Hadde det hvert en ide å sett litt på overnattnings mulig heter. Kan jo komme en hel del da.: rolleyes

 

Og til slutt til hva og når trenger du hjelp Knut-Richard

 

Hilsen Atle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gjerne bidra med noe jeg å vis det er sånn,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at VACN har satt av en dag på Rudskogen 10.mai. Hadde det hvert en ide å sett litt på overnattnings mulig heter. Kan jo komme en hel del da.: rolleyes

 

Og til slutt til hva og når trenger du hjelp Knut-Richard

 

Hilsen Atle

 

Tanken har slått meg ja og jeg skal gjøre noen forsøk på å fikse overnatting. Likevel tror jeg det enkleste, hvis folk langveis fra vil overnatte, vil være å ta inn på hotell selv eller noe. Sjekket opp i dette ved forrige treff også iom mange som bor langt unna også viste interesse, men det var vrient å få til noe konkret. Blir litt feil å "fikse" overnatting for folk, når man ikke kan garantere plass likevel. MEN! Jeg er på saken og skal sjekke opp hvordan det er med fasiliteter rundt om.

 

Har litt ting-tang som må på plass først nå, så skriker jeg ut når det nærmer seg tid for litt ekstra bidragsytere :) ( men er ikke så lenge til mai, så det blir nok snart )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken har slått meg ja og jeg skal gjøre noen forsøk på å fikse overnatting. Likevel tror jeg det enkleste, hvis folk langveis fra vil overnatte, vil være å ta inn på hotell selv eller noe. Sjekket opp i dette ved forrige treff også iom mange som bor langt unna også viste interesse, men det var vrient å få til noe konkret. Blir litt feil å "fikse" overnatting for folk, når man ikke kan garantere plass likevel. MEN! Jeg er på saken og skal sjekke opp hvordan det er med fasiliteter rundt om.

 

Har litt ting-tang som må på plass først nå, så skriker jeg ut når det nærmer seg tid for litt ekstra bidragsytere :) ( men er ikke så lenge til mai, så det blir nok snart )

 

 

Ser ikke problemet jeg. Be folk ta med seg oppblåsbar madrass, så har du da MASSE plass i stua : haha :

 

Menne, fra spøk til madrass(?). Si ifra hvis noe kan gjøres. Så finner vi nok på noe lurt fremover. Likte også idéen med overnattingsmulighet for vidre reise til 10. treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få til noe rundt banekjøringa dagen før er helt klart gull verdt! Da tipper jeg mange allerede er på vei nedover og (håper) kanskje tar turen innom Halden på søndag. Jeg sjekker opp litt mer rundt overnatting jeg.

 

Og jeg skriker snart ut, for hjelp trengs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare nevner at det nå er et nytt overnattingssted i festningen. Gamle kaserna er gjort om til overnattingssted. Og så ligger det rett ved siden av campingen (ta av til venstre ved minigolfen).

Enkel og grei standard. 650.- for et dobbelrom.

 

http://www.kaserna.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.