Anbefalte innlegg

John nevnte at vi kanskje ikke kan være på Møller Romerike på Hvam/Olavsgård lenger.

 

Et alternativ kan være hos Osloungdommens motorsenter i Groruddalen hvor vi har vært noen ganger før.

 

Andre som har forslag?

 

Stedet bør ha sitteplasser innendørs, muligens servering (eller så kan vi bare bestille pizza slik vi gjorde på Hvam).

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med John K, han er i forhandlinger med Møller Hvam ang. vintertreff. Datoer kommer snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle i Oslo-omegn !

Jeg snakket med Tom Arne Anthi, service-/kundemottager på Møller Romerike lørdag. Han bor i nærheten og har nøkkel så vi slipper inn i kantinen som tidligere. Da vil vi ha (pizza?-) møter der på følgende mandager kl 19.00 (1. man i hver måned):

Man. 4. 10.04, 1.11.04, 6.12.04, 3.1.05, 7.2.05 og 7.3.05. Etter påske i april, fortsetter vi ute, som før ved McDonalds igjen.

 

Dette fører til at andre mandager er "ledige" i vinterhalvåret. Jeg snakket med Arne W om dette, og det er mulig han vil kunne lage til et møteopplegg slik at det blir samlinger f eks hver 14. dag.

 

Hilsen (leder'n)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med å få til treff/møter her i Oslo på de andre ledige mandagene (med 14. dagers mellomrom i forhold til Hvammøtene). Nærmere ifo kommer snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra.. Da satser jeg på å komme den 1.11.04, da dette er bursdagen min, og jeg kanskje har oppkjøring denne dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Jeg jobber med å få til treff/møter her i Oslo på de andre ledige mandagene (med 14. dagers mellomrom i forhold til Hvammøtene). Nærmere ifo kommer snart...

Du får sende meg datoene det var spøsrmål om vi skulle være her hos oss da, Arne? Jeg regner jo med at det går i orden, men må sjekke med den "o store sjefen" når jeg har fått datoene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med "The winter meet" til vinteren da?

Noe kjørekurs, banekjøring o.l?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.