Telemark: Framgang telemark lokallag 08 info lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Nytt år og nye muligheter er det vell det folket pleier og si....

 

Ja, vi er nå forlatt januar og kommet inn i februar. Tiden for ett årsmøte er der men om det ikke skulle bli for stor motstand lar jeg styret som er pr. dags dato stå til valg 09.

 

OM noen skulle på død og liv ikke ønske og være i styret lengre på grunn av for mye arbeid for klubben får de heller si ifra.

 

Det ser slik ut om jeg ikke husker feil :

Formann : Lars Erik Johannessen

Nest formann : Jan Richard Hansen

Sekretær : Heine Matre

Kasserer : Christian Johnsen

 

Vil igjen år prøve suksessen sammen med vestfold lokallag med go-cart. Håper folket støtter opp iår også for lokallaget. Vil iår prøve og få en på vårparten, midtsommers og høsttid.

 

Videre så ønsker jeg at folket er med på en pizza og prat kveld.

MANDAG 18 FEBRUAR klokken 18.00 PEPPES PIZZA HERKULES

 

Håper folket tar seg tid til og ta seg en tur. På tide at vi i telemark begynner og bli aktive.... Vet ikke hva som skal til for at folket begynner og bli mer aktive men kom gjerne med ideer om hva som må til.

 

Gi beskjed om du tar turen mandag 18 februar på peppes så vi slipper og møte opp 2 pers....

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen komentarer nei.... Da er jo alt greit og helt supert i telemark da !

 

Er det noen som kommer på lokallagsmøte da ? vis ikke avlyser vi det og venter til sommertider....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi beskjed om du tar turen mandag 18 februar på peppes så vi slipper og møte opp 2 pers....

 

To personer er koselig det også vel? ;) Og det blir det minimum, for jeg tar turen så sant ikke noe svært mye viktigere skulle inntreffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To personer er koselig det også vel? ;) Og det blir det minimum, for jeg tar turen så sant ikke noe svært mye viktigere skulle inntreffe.

 

Da blir det 2 personer værtfall !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja greit du jeg kan vel ta turen :) burde vel passe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg kan få tatt meg en tur jeg også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra gutter ! Knall med litt folk på møte for og slå ann en bilprat !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikke jeg kan komme Lars, men skal prøve! Men da kjører jeg ikke vag isåfall:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.