Mekkeplass for en dag/helg.

Anbefalte innlegg

Noen snille menesker her, som har en garasje eller noe hvor jeg kunne bytte styreledd på A4'en ei helg? Makter ikke å sette den inn på møller for å fikse det. Betaler jo gjerne noen hundringser for å stå tørt med godt lys da :D Regner med det er mange her i oslo området som har mekkeplasser hvor dere holder på i helgene, og litt plass til overs til lille meg i noen timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil v/Bjerkebanen har løftebukker til utleie. Sist jeg var der var der tok de 90,- per time tror jeg :)

 

Mange bukker, godt lys og varme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der og vasket bilen med selvvask for noen dager siden, mener å huske at det stod 100kr pr time nå.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der og skifta olje på audi'n, og er jo et greit alternativ det. Men hadde håpt på å få skru en plass der det var litt verktøy jeg da sjø :cool: Har dårlig med verktøy her nede, men får kjøpe noe på biltema. Trenger vel ikke allverden med verktøy for å skifte styreledd. Ingen som har ledig plass til meg for et par kasser øl da? hadde vært supert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm ..... øl :P

 

Send meg en PM med info om når du hadde tenkt så skal jeg se hva jeg greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredag etter jobb, gikk turen innom biltema for å handle litt verktøy, og i dag gikk jeg løs på audi'n på parkeribgsplassen her. Fikk bytta begge styreleddene(begge sider), og nå er bilen som ny:) Nesten da hvertfall.. Så sånn ca hvor langt inn styreledda var skrudd på di gamle, og skrudde på di nye. Aldri spora mindre, og rattet har aldri vært rettere på bilen, men bør vel ta en kontroll på spissinga lell. Hvor bør jeg dra for å justere spissinga? Naf skulle ha 800kr for å sette opp, og 100-200kr for å eventuelt justere. er vel ingen billigere? Møller skulle ha 2200 for å sette opp, og ville ikke gi no pris på justering.. Blodsugere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, visste det var noe jeg glemte. Bra du ordna det da :D

 

BTW, du vurderte høyde justeringen på de gamle leddene før du satte på nye ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke no høydejustering på styrestagene? Har jeg gått glipp av noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende ja. Om du har en liten 6 kant mutter på toppen av endeleddet ditt så har du endeledd med høydejustering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg missforstått ja.. Men når du sier det, så ser jeg jo hva du mener.. Skrudde jo den helt i bånn jeg :D Men hva betydning har det? Hva justerer du med den? Bortsett fra høyden på styrestaget da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme å låne garasjen min,men når på dønet har du tenkt å skru?

958 93 314(Jessheim)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av roy-vidar osan

Ska ikke ha noe for det.....

Takker for tilbudet, men har fått bytta det jeg skal nå. Kan hende jeg trenger plass senere, og kanskje jeg skriker ut da :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Aspen

Da har jeg missforstått ja.. Men når du sier det, så ser jeg jo hva du mener.. Skrudde jo den helt i bånn jeg :D Men hva betydning har det? Hva justerer du med den? Bortsett fra høyden på styrestaget da :)

 

Det er en form for justering av spissing under fjæring. Leddene endrer vinkel når forstillingen din fjærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Får håpe gutta på Naf fikser det da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.