Østfold: VAG-COM Feilmeldinger??

Anbefalte innlegg

Har kjørt en vag-com test på coupen, og har fått disse meld:

 

00523-Intake Air Temp Sensor(G42) 01-10-Signal shorted to plus-Intermittent

 

65535-Internal Control Modul Memory Error 00-00 - -

 

01257-Idling Speed Stabilization Valve (N71) 01-00- Signal Shorted To Plus

 

00513- Engine Speed Sensor(G28) 03-00 No Signal

 

...noen som veit hva dette er? Poblemet før jeg tok søket, er at bilen ikke starter, og jeg lurer på om noen av feilmeld over kan ha noe med det å gjøre!?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det:)

Men mulig jeg er mindre smart her, hehe, men synes det var litt vrient å forstå jeg?? hmm..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte ikke stort jeg heller, hehe. :o

Er ingen kløpper i engelsk dessverre.

 

Søk litt rundt i diagnoseforumet og spør der, sikkert flere som har peiling der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe får prøve det:) takk for hjelpa hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt en vag-com test på coupen, og har fått disse meld:

 

00523-Intake Air Temp Sensor(G42) 01-10-Signal shorted to plus-Intermittent

 

65535-Internal Control Modul Memory Error 00-00 - -

 

01257-Idling Speed Stabilization Valve (N71) 01-00- Signal Shorted To Plus

 

00513- Engine Speed Sensor(G28) 03-00 No Signal

 

...noen som veit hva dette er? Poblemet før jeg tok søket, er at bilen ikke starter, og jeg lurer på om noen av feilmeld over kan ha noe med det å gjøre!?!?

 

Er det du har gjort nå a?? :)

 

00523 er luft temp sensor som er kortsluttet, intermittent betyr av og til, IKKE konstant.

01257 er en av de typiske ventilene folk snakker om. N75 er også en typisk feil, men de er på A4 osv..

00513 er en motor sensor, det er nok denne som er størst feilen din tenker jeg..

 

Bare å ringe promek det vettu :) Jeg kan desverre ikke hjelpe på disse punktene tror jeg: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"00513 er en motor sensor, det er nok denne som er størst feilen din tenker jeg.."

den kommer opp hvis motoren ikke gikk når du kjørte testen...

skal være san...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at motoren ikke gikk når jeg kjørte testen, for det som er problemet mitt, at jeg ikke får start på bilen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du har gjort nå a?? :)

 

00523 er luft temp sensor som er kortsluttet, intermittent betyr av og til, IKKE konstant.

01257 er en av de typiske ventilene folk snakker om. N75 er også en typisk feil, men de er på A4 osv..

00513 er en motor sensor, det er nok denne som er størst feilen din tenker jeg..

 

Bare å ringe promek det vettu :) Jeg kan desverre ikke hjelpe på disse punktene tror jeg: klø :

 

har snakka med Finn idag Chris:) Jeg kunne komme ned til han med bilen, og se om hans feilsøking kunne være mer nøyaktig, men er litt kjipt i og med at bilen ikke starter, hehe så må taue den ned isåfall, også sliter jeg jo med at den tapper seg for strøm i tillegg da:) Han sa også at jeg kunne låne meg en styre boks å prøve med denne for å se om den starta da, men er like stress det tenker jeg, og skulle jeg være uheldig at det skulle skje noe med den lånte så sitter jeg jo fint i det:o

 

så får se hva jeg gjør... må gruble å tenke litt nå:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.