Anbefalte innlegg

Hei !

Vi er en gjeng med hengerumper i Agder !

Jeg har selv aldri vært på et lokallagsmøte,

men har mange ganger tenkt at "det hadde vært gøy

å treffe noen andre i klubben" = jeg må ta meg sammen ;)

 

Til mitt forsvar må jeg si at jeg er MYE ute og reiser

med jobben, så det passer ikke alltid, men jeg hadde sikkert fått det til hvis jeg

ikke hadde vært så treg....

 

Det er vel såpass mange medlemmer her i området at det burde

være mulig å få til et eller annet ?

Ikke missforstå, jeg mener ikke å komme med noen kritikk

av lokallagstyret, mener bare at vi medlemmer er "ansvarlige"

for at det blir noe aktivitet her :)

 

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig :) har veldig lyst å komme på noe lokal treff. men vi er trege :P men hjelper vell litt når det blir vår

:)

 

Må få gjort noe med bilen først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp hvis det skjer noe... hadde være moro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg også kan ta turen innom da jeg blant annet jobber i Arendal og bor i Tvedestrand mens jeg gjør det som regel:) Trur jeg traff deg her om dagen også Terje, med caben nede å greier:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der liv i lokallaget bortover fra Kristianssand og mot Rogaland?

Eller er der bare aktivitet bortover mot Arendal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hans Arnt..

 

Jeg har nevnt det for medlemmer fra vest agder at de og gjerne må svinge seg rundt og lage ett lokallagsmøte der og, men det skjer ikke noe.. Jeg kjenner ikke mennesker/møtelokaler i vest agder, så det må noen derfra ordne..

 

Synes det er bedre med møter i Grimstad enn ingen møter jeg, derfor drar jeg igang møter der, hvis ikke skjer det ingenting desverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hans Arnt..

 

Jeg har nevnt det for medlemmer fra vest agder at de og gjerne må svinge seg rundt og lage ett lokallagsmøte der og, men det skjer ikke noe.. Jeg kjenner ikke mennesker/møtelokaler i vest agder, så det må noen derfra ordne..

 

Synes det er bedre med møter i Grimstad enn ingen møter jeg, derfor drar jeg igang møter der, hvis ikke skjer det ingenting desverre...

Ok, ja nesten merkelig at der ikke er/har vært mer aktivitet her i Vest Agder.

Her er jo annenhver bil VAG snart:)

Jeg kjenner heller ikke klubbfolk herfra. Har aldri vært på møter/treff. Bare aktiv her på forumet.

Bra dere i allefall får til noe i andre delen av Agder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke stor problemet med og ordne lokaler her i vest-agder da,men lurer heller litt på hvor mange fra aust-agder som hadde kommet da. er jo et lite stykke til feks farsund/lyngdal fra arendal/grimstad eller lillesand...

virker nesten som alle medlemene fra agder bor i kr-sand,grimstad,arendal,lillesand..så det spørs vel om det er den helt store innteresse for og ha det helt sør i agder. bare min tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vanskelig å si. Avstanden regulerer jo automatisk at dette ikke går med f.eks. møter midt i uka på kvelden.

Er nok mange medlemmer som er aktive her i Vest Agder også, men det er jo bare det om der er interesse for noe aktivitet.

Måtte vel deles i Aust Agder og Vest Agder da? Vet ikke: klø :

Uansett bor vi jo ikke så tett opp i hverandre her som f.eks. på østlandet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sant det,syntes muligens disse lokallag møtene burde legges til lørdag/søndag jeg da,mulig flere hadde kommet uansett hvor det blir holdt. personlig frister det ikke og kjøre nesten 2 timer 1 vei for et møte som varer i kanskje 1-2timer,. og spes ikke når jeg slutter jobb rundt kl 18.00, sikkert ikke bare jeg som syntes det. nei stemmer på møte på lørdag eller søndag jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg også kan ta turen innom da jeg blant annet jobber i Arendal og bor i Tvedestrand mens jeg gjør det som regel:) Trur jeg traff deg her om dagen også Terje, med caben nede å greier:)

 

Hei du !

Hvis du er i området så "må" du komme når det er

lokallagstreff ;)

 

Det var sikkert meg du traff, det er et begrenset antall

TT roadstere i området ;) - og ennå færre med taket nede

på denne tiden av året......

Hvor var det forresten ?

 

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du !

Hvis du er i området så "må" du komme når det er

lokallagstreff ;)

 

Det var sikkert meg du traff, det er et begrenset antall

TT roadstere i området ;) - og ennå færre med taket nede

på denne tiden av året......

Hvor var det forresten ?

 

Mvh

Terje

 

 

hehe:) Prøve på det vettu!

Traff deg i bakken opp langs Tjenna, rettning gode gamle Grisen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter sterkt med å dukke opp på treffe med Mazda, og det trekker i langdrag med å få kjerra på veien, må snart ta en uke ferie for å få jobba litt på Audien her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.