Anbefalte innlegg

Oioi, den var jo ikke direkte stygg den der heller da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var vel et greit hopp opp fra Mondeo`n ja. Syns heller ikke den er så verst å se på nei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er du HELT tilgitt for å ha kjøpt noe annet enn Vag ja! :) Nydelig bil, helt klart. Beste fargekombinasjonen også.

(Driver å ser på XC70 selv, i mangel på passende motoralternativ i Allroad, men ikke si det til noen :o )

I morgen melder jeg meg jo inn i Østfold Lokallag også, så da får jeg vel se dette gliset på treff snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre Ole Gunnar! :) Jaså, så du blir Østfolding? Du får komme og hilse på til torsdagen da, da samles vi ved "trafo`n" ved McDonalds/Statoil/Toys R Us i Sarpsborg!

 

XC70 er forresten ingen dum bil det heller, men jeg skal ikke si noe til noen:p Har et lite håp om at neste bil kanskje kan bli nye Allroad, men vi får se. Litt stiv pris på de fortsatt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis med ny bil Knut:) så den på samlingen men visste ikke den var din. er ikke noe spesielt glad i volvo men den der liker jeg veldig godt faktisk:) interiøret eier, ser ut som i en cocpit hehe;) veldig pen bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Admir. Er veldig fornøyd med valg av bil denne gangen selv, til tross for at det er en Volvo og ikke VAG:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott smørgåslimosin KR.:P

 

Venter bare på å få sett ferdig shinet og vokset bil nå jeg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Bernhard! Det venter jeg på også, hehe. Må få satt av både litt tid og kronasje til skikkelig shining nå snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei det felger i stad? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se an litt alternativer, men fikk et godt tilbud på samme felger som han har på Tiguan` sin. Da blir det "bare" 20" da, men vi får se. Litt kjipt at det allerede ruller to biler i nærheten med de 22"erne som kanskje kunne vært aktuelle. Begynner å bli dyrt når man kommer opp i 22 gett :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktignok "subject to taste", men 20" ser mye bedre ut enn 22" på den bilen der. Ser bra mandig ut med 295/40-20 på 9,5-10x20, og så får du dekk for under 2000 kr/stk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt enig Ole Gunnar, men så en lik bil med 22" på Bilbutikk1 (Volvo) idag, og det så faktisk ikke for voldsomt ut syns jeg. Men hjulene jeg fikk pris på var ikke så verst de heller i 9.5x20 og 275/40-20 eller om det var 45 profil husker jeg ikke i farta. Sto en XC90 med tilsvarende dimensjon på utsiden når jeg var innom og fikk pris på de, og det så breit og fint ut bakfra :) Kan nok hende jeg ender opp med 20" uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.