Oslo: Pulverlakkering i Oslo området?

Anbefalte innlegg

Noen som veit om noen som pulver lakkerer felger i Oslo området. Fant ett firma i Vestby, men er for langt unna med tanke på åpningstider og arbeidstiden min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du info om det vestby firmaet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte en som holder til på Fetsund(/Skarnes ligger vel verkstedet, leverte hjemme hos han og henta på verkstedet) til å lakkere felgene mine. Veldig ålreit fyr. Asbjørn Flinterud, 93068874. Ring å hør med han. :)

Fikset sandblåsing først også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langs europaveien mot gardermoen er det ett firma, husker ikke hva det heter, men man ser det fra motorveien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du info om det vestby firmaet?

 

industrilakkering:)

 

 

Brukte en som holder til på Fetsund(/Skarnes ligger vel verkstedet, leverte hjemme hos han og henta på verkstedet) til å lakkere felgene mine. Veldig ålreit fyr. Asbjørn Flinterud, 93068874. Ring å hør med han.

Fikset sandblåsing først også.

 

 

Da skal jeg prøve å ringe han og høre.:)

 

 

Langs europaveien mot gardermoen er det ett firma, husker ikke hva det heter, men man ser det fra motorveien

 

 

Peers sandblåsing du tenker på? Peers sandblaser

 

Etter å ha pratet med peers sandblåsing så fikk jeg dette tlf nummeret til ett firma i sørumsand som pulverlakkerer: 63820109. Så da får man ta en ringe runde på mandag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å ringe han og høre.:)

 

Gjør det, var veldig fornøyd med han jeg og sikkert mulig å levere hjemme hos han slik jeg gjorde så er du ikke avhengig av åpningstider eller. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar's sandblåseservice: 906 45 048. Han holder til i min hjemkommune.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er notert Andreas. Tips til flere som eventuelt kan være behjelplige med pulver lakkering taes gjerne i mot:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått noen flere tips? skulle pulverlakert en del deler selv....

 

Det er notert Andreas. Tips til flere som eventuelt kan være behjelplige med pulver lakkering taes gjerne i mot:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en i ås som er meget dyktig 97589017 bra prisen han har også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med å levere felgene til Peers sandblåsing http://www.sandblaser.no han fikset pulverlakkeringen for meg. Ga 3000kroner for lakkering og sandblåsing.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opems pulverlakkering

http://www.pulverlakkering.no/

 

mange som har veldig god erfaring med han. skal prøve han om litt...

 

Det er han i Ås ikke sant, har fått lakkert noen felger der nå og de ble veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. har bare hørt lovord om han. skal dit med et sett compomotive snart, bare spenn er på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig har vi Ås, Kløfta, Vestby, Drøbak og Fetsund/Skarnes.

 

Noen som har noen nærmere eller i Oslo ? Evt vestsiden ?

 

Hva er "gjengs" pris å betale for sandblåsing og lakkering av 2 stk traverser til en Audi 90 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.