Anbefalte innlegg

Var uheldig og traff en fortauskant i går og ripa opp felgen ganske kraftig på 3 av eikene. Ikke noen hakk, men bra med riper, Er det noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre? Går det å fikse eller blir det så dyrt at det er bare å kjøpe seg en ny felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Johan Nedrelid

Var uheldig og traff en fortauskant i går og ripa opp felgen ganske kraftig på 3 av eikene. Ikke noen hakk, men bra med riper, Er det noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre? Går det å fikse eller blir det så dyrt at det er bare å kjøpe seg en ny felg?

 

Puss og poler felgene dine opp... Vil anbefale deg å ta alle da (Dette er jo glimrende å gjøre i vinter da en ikke har dekka/felgene på)

 

Fremgangsmåten er å begynne med f.eks 100 papir... Så "våtsliper" du deg opp til 1200 før du avslutter med poleringssett/autosol !

 

Er en del tråder på forumet angående dette.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun riper er d jo ett alternativ å lakke de opp.Problemet da er vel at alle 4 må lakkes opp pågrunn av at de er litt vanskelig å treffe med fargen.

Lakkerer jeg så bare si ifra.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips! Får se om jeg går for polering eller lakking. Bilen skal snart avskiltes og på vinterlagring så jeg har egentlig god tid. Takk for tibudet om lakkering, skal tenke på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.