Kan noen skaffe meg felger ?

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få tak i denne felgen en stund.

Men finner ikke mange til salgs.

noen som vet om et sett ??

Ring med snarest !

4588054_1_0_290704_005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto nylig slike til salgs på Autodb, men finner de ikke nå.... Men såvidt jeg vet finnes de vell kun med 5x100 og ikke 5x112 som du må ha på A4en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse selges vel av alle Audi forhandlere rundt om i landet og ble vel levert orginalt til A6 med 4,2 liter. Orginalt koster de vel ca 6000 pr. stk eller noen sånt, så det var kanskje ikke helt nye felger du var på jakt etter???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er standard felgene på A8`en det der, blankpolerte.. Har et sett i 17" jeg hvis du betaler godt... Men da må du betale så godt at jeg kan kjøpe meg andre felger igjen:-)

 

Har og en kollega med slike fra min gamle A8, men tror ikke han vil bytte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes de felgene er litt kule jeg. Ser bra ut på Golf IV/Bora ihvertfall. Litt små er det eneste negative...

 

DSCF69.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig Ronny... også veldig fine på Golf 3 og Vento og der er størrelsen mer passende også :)

 

Jeg kjøpte vanlige TT felger til Vento VR6en som Audun nå har for salg da jeg ikke fannt de her felgene... har sett ett par Ventoer med de her og det er skikkelig tøft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Jons dekk og felg 90619977 han har ett sett brukte med boltsirkel 5x112

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha da Øystein ?

vet du hvor brede felgene er ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke jeg Stian, men gidder ikke selge hvis jeg ikke får noe nye felger igjen... Men det haster litt hvis du skulle hatt de, de ligger i Oslo nå og venter på nye vinterdekk, så skulle hatt de måtte jeg kjøpt nye felger der med vinterdekk og fått sendt de andre hjem. Må sikkert ut med 4-5 lapper for nye 17" felger.... Blir vel kanskje litt mye for brukte felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter "Parabol", er smidde og koster skjorta nye.

 

Husker ikke hvilke biler de ble levert til i farten, men TT er en av de. Som tidligere nevnt så finnes de i 5x100 og 5x112.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.