Anbefalte innlegg

Ser ut som om det passer bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal ikke ta dette meetet i kr sand eller noe da? Så kunne jeg ha kommet også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal ikke ta dette meetet i kr sand eller noe da? Så kunne jeg ha kommet også :)

 

Du får flytte liket ditt tilbake til sivilisasjonen da vettu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal ikke ta dette meetet i kr sand eller noe da? Så kunne jeg ha kommet også :)

krsand->oslo er jo en fin liten kjøretur det da? jeg har jo gladelig tatt en tur til fodnes og tilbake fordi jeg følte for det :P

 

(jeg skulle egentlig prøve å få noen skikkelige snøbilder fra litt mer fjellige omgivelser enn oslo, men jeg klarte ikke å stoppe i tide, og de bildene jeg tok i mørket ble for dårlige til å brukes :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal ikke ta dette meetet i kr sand eller noe da? Så kunne jeg ha kommet også :)

 

Helt i orden for meg! Blir litt mere opplegg riktignok, men hvis det resulterer i at dere på andre siden av fjellet også blir med så er det verdt turen! :) Men da må det jo komme noen fra området rundt der også da.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får rekruttere folk da vettu, hadde jo vært greit å fått et opplegg rundt det også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er OVER gjennomsnittet interessert i å stikke med jeg, 20 April er seks dager etter terminen til meg og dama på vår nr. to, så det er nok litt for tett, ellers kunne jeg og godt kjørt til Oslo jeg og :P

 

Det er snakk om ett "vårslepp" i Kristiansand 1.Mai, radiosalongen åpner dørene for kaffe, og det stiller lokallagsmedlemmer fra Agder, kunne vel ordnet ett S/RS treff der evt. en annen dato, siden det er fastsatt dag for dere der inne nå? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ett treff 20. og ett treff litt senere og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kan det hende jeg tar meg en tur også... Det kunne vært morsomt å skravla å kikka litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar den 20.4 på Tyrigrava.. blir moro å se igjen flere S/RS kjøredoninger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. dette begynner å nærme seg.. Blir det treff eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer så sant bilen overlever Trackday på fredagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg fått felgene mine til da så kommer jeg oxo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var liten interesse her en liten stund, men det kommer nok en del folk til slutt tenker jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessen er der men jeg blir nok dessverre ikke ferdig med bilen i tide... Forhåpentligvis rekker jeg neste gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal jo en tur til oslo til helgen. Kan komme på treff på søndag, men når blir det? Ikke så veldig sent vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har interessen tatt seg litt opp så da er det kanskje på tide å komme med ett forslag til dato og tid?

 

Jeg tenker i utgangspunktet på SØNDAG DEN 20 APRIL KL 12

Mulig dette blir litt tidlig på sesongen for enkelte, men da har man jo bare å bli ferdig raskere :)

 

Pga stor pågang av andre events i helgene etter denne datoen må det evnt bli en ukedag i mai hvis 20 april ikke passer for medlemmene der ute.

 

 

Innspill tas i mot med åpne armer!

 

( Gleder meg til mer S/RS snakkis og drøfting av gode og dårlige erfaringer) : rock :

 

:) Her Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjer denne dagen...? Tenker litt utover. Er jo lokallagstreff på CC-Vest kl 16. Kunne vært kult å cruisa gjennom byen og samles der også. Kommer nok ikke inn til Oslo før i 15 tiden på søndag desverre, så får ikke med med begynnelsen... Men får bare henge meg på underveis i så tilfelle...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag ja.... Count me in!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå. 12:00 er litt tidlig på en søndag, men men.. Håper flest mulig kan komme selv om de må kjøre noen mil og det er bommer langs veien ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det HELT sikkert at det blir på tyrigrava klokka tolv? Jeg er med om noen kan bekrefte dette, og det hadde vært veldig fint om så mange som mulig kom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo fortsatt ikke fått tilbake bilen min så jeg kommer nok ikke:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke engang til Askim i dag på vei til rudskogen, turbo ras på meg. Så da blir det dårlig med tur på meg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.