Anbefalte innlegg

Jeg har A6 4B uten lyktespylere i frontfangeren min. Er det noen som vet om det ligger ledningsnett klart i frontfangeren for å montere lyktespylere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen ledninger til lyktespylere i selve frontfangeren, det er bare slanger der. Pumpen sitter rett på spylertanken, og det er trykket fra pumpen som løfter spylerdysene opp fra støtfangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supre saker

 

men er det i så tilfelle noen som vet hva jeg må koble for å få dette til å fungere?

 

for mitt vedkommede høres det ut som om jeg da trenger en ny spylertank og en ny pumpe, denne pumpen må da kobles til en plass, er den stikken ferdig lagt frem til tanken allerede mon tro?

 

takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er så enkelt, for lysktespylerene fungerer bare hver 3 gang du spyler ruta, og de spyler ikke når du har feks parklys tent, bare når hovedlysa er tent. Den må vel kobles opp mot lys eller noe i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er så enkelt, for lysktespylerene fungerer bare hver 3 gang du spyler ruta,

 

De spyler hver eneste gang på min 1999 modell A6. Det eneste er at man må holde spyleren inne i ett sekund eller mere for at lyktespylerne skal aktiveres. Dette styres av et rele, og dette releet kobles opp mot hovedlyskretsen på lysbryteren, slik at det bare fungerer når lysene står på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme på min som Lindgren sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for gode svar

 

er det noen som kan svare på om en fanger som skal passe opp til chassinr: 4B-Y-045 000 passer på min bil?

[1999 A6]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Y er 2000, så siden den er opp til Y-045.000 så vil nok den passe din 99 ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.