Hadeland lokallag: Vi trenger leder

Anbefalte innlegg

Vi må skaffe oss en nye leder asap! Da Luis ser ut til og ha tatt helt avstand fra Klubben. Trenger også og få i gang et styre igjen, synd om vi skal miste alt vi hadde i gang her...

 

Vi må prøve og få i gang noe igjen!

 

Nye gensere kan Groffern trykke til oss og sikkert. Kom igjen gutter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo HADELAND!!!! TRENGER FOLK!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja... Når siste aktivitet her er i juni så sier det seg selv at han har trukket seg... :rolleye:

 

Men 10-12 aktive(som er på forumet) som bor på Hadeland....

Så vet ikke hvem som gidder ta ansvar jeg. Sett hvordan ting har gått før om åra...

Dabbet bra av.

Er jo en del i Hønefoss da, og sammenslåing har det jo vært snakk om før...

 

Sendt 2 pm til Skotner om å få mulighet til å se medlemsliste slik det var før men ikke hørt en dritt.: bh : Så ikke lett å få spurt noen andre enn de man kjenner eller, og der er vel ting som før. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kjip greie. Er lett å kritisere at ingen gidder, men veit ikke hvordan jeg skal få tid til det selv,så skjønner at folk ikke kommerløpende til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interesert jeg til og få til noe her, men jeg er ikke helt leder typen, Intresangt og kanskje slå i sammen med hønefoss også.

Det er jo flere med Vag i området her, men få som har samme intressen som oss. Skulle fått rekrutert litt.

 

For et par år siden var vi maaaaange litt for mange på treff til tider, nå er det kun noen få igjen av oss, hva har skjedd.. Folk vokst fra bil intressen sin?

Synd om det ikke skulle blitt noen vårmønstring da vi hadde veldig sukkses med det sistegang.

 

Jeg er klar ihvertfall til og gjøre en liten insatts, mangler bare og få med noen til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg få litt tilganger til Regionsidene, og få medlemsliste så da kan man få litt bedre oversikt over medlemmer her ganske fort.

 

Men noen som vil være leder så bare si ifra.... : vinke :

 

Det som har skjedd er at det har blitt mye mindre interesse fra folk generelt, samtidig med at folk ikke har vært flinke nok til å dra med seg andre slik det var før...

Trenger noen som tar ansvar så... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver og ta litt ansvar nå :D Bra du får oversikten så vi kan finne noen ildskjeler rundt her. HEH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det i gang trenger hjelp. Meld dere frivilig a :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da høres Kjetil Løvbrøtte ut som et bra valg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også for deg Kjetil... ;)

 

Btw: Ikke fått noen lister eller noe enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter jo med og ha kontrol på meg selv liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe til jeg:) Men passer ikke til jobber med stort ansvar: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også hjelpe til, men passer heller ikke til jobber med stort ansvar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at dere sier ifra at dere vil være med, vi kommer vel til å ha en liten samling litt over påske så da kan vi ta og diskutere litt mer da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra gutter :D Glade for alt hjelp vi kan få.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da er Kjetil Løvbrøtte leder. :tilber:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frem til vi eventuelt har noe valg på det, vist det blir noe aktivitet her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med å bidrar!: vinke :

men da jeg er bondeknøl så har jeg ikke tid til noe stort ansvar på vårparten hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er kjempe bra, rekker og møte opp på Lokalagsmøtene våre, og hjelp til litt på treffet er jo det mye bare det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det er kjempe bra, rekker og møte opp på Lokalagsmøtene våre, og hjelp til litt på treffet er jo det mye bare det :D

 

det går helt fint!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært noe møte enda i år? er det åpent for oss alle i lokallaget??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hat noe møte enda nei, har ikke vært noen og ha møte med. Vi er 3 stk i styre akuratt nå, Svein Erik som Kaserer/Styremedlem, Dan Henning - Styre medlem , og meg som Leder. Dette kan vi jo ta litt mere opp på LLmøtene våre kanskje vist det blir noe der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah tenkte på styre møte jeg, ettersom det kom i denne tråden liksom.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.