Agder: bilmesse i Lyngdal til helga

Anbefalte innlegg

Ser det skal være bilmesse i fibo-trespo-hallen i Lyngdal til helga. Lørdag og Søndag. Åpent 12-18 begge dager. Stort mer vet jeg ikke.

 

Noen som vet mer? Hvem som kommer til å være der feks? Kan vi satse på Gumpens Lyngdal i alle fall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjs vil vel tror at samtlige bil merker som selges i distriktet blir godt representert.. og div kjekke og ikke så vanlige biler blir utstilt. skal til og med stille ut jobb bilen min(mercedes sprinter 315cdi 2008) lokale mercedes forhandleren ville ha den i utstillinga si... grom bil det.. eller??? hehe men mye kult blir det nok..

 

kan nevne: vw,audi,seat,skoda,toyota,opel,subaru,nissan,mercedes,peugeott(hehe) suzuki?,og div andre merker...

+ noen 4 og 6 hjulinger oxo muligens.. og kanskje 1 motorsykkel eller 2+++ ??? bare noe jeg tror da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel stikke innom på søndag å se:D

er jo altid litt morro å få se litt på forskjellige biler og muligens noen klubbiler på utsiden:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.