E dette noge å ha på? (Xenon lookalike pærer)

Anbefalte innlegg

høres jo veldig intressant ut!?

 

Men jeg trodde ikke det var så enkelt å få xeon lykter egentlig? Har lest lite om dette men trodde bare ikke dette var så enkelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje d nokkså same pærene så di selle på Biltema og Clas Ollson då?? Pærene ser jaffal heilt lige ud.

E ikkje xenon då, men litt blåare/kvidare lys så det ser litt anderledes ud.

Eg ska ikkje sei någe sikkert, men di såg jaffal frykteli like ud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke til de pærene der, men selv har jeg brukt Eurolite-pærer. Er veldig fornøyd med disse! De gir et veldig hvitt og fint lys, og du ser STOR forskjell fra vanlige pærer! Anbefales...

 

Fås kjøpt gjennom Powerzone, og koster 295,- for to stk.

 

http://www.toucanindustries.com/index.php?src=directory&view=products&srctype=display&back=products&id=57349&view=products&submenu=Eurolite&category=Headlight+Bulbs&pos=15%2C15%2C58&pos=15,15,58

 

Har forøvrig et sett H3-pærer av disse, som jeg egentlig skulle bruke i tåkelys. Men nå blir det ikke til at jeg monterer dette alikevel, så de er til salgs :) Kan evt ta dem med på møtet neste søndag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig også ei sjappe i Egersund som selger disse pærene via Powerzone. Dekk og Bilutstyr tror jeg de het.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at det bildet er fra en i Bodø?

 

Såvidt jeg husker, var det der snakk om at han hadde satt i 100W pærer. Da er risikoen for at reflektoren smelter, ganske stor. Vurderte dette selv frem og tilbake, med mange forskjellige alternativ, men havnet på de pærene jeg kjøpte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Stemmer det at det bildet er fra en i Bodø?

 

Såvidt jeg husker, var det der snakk om at han hadde satt i 100W pærer. Da er risikoen for at reflektoren smelter, ganske stor. Vurderte dette selv frem og tilbake, med mange forskjellige alternativ, men havnet på de pærene jeg kjøpte.

 

Stemme det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av bilen min.. med PIAA pærer...

 

litt vanskelig å see, men de gir et vanvittig blått/hvitt lys... har en fargetemperatur på 7500k

31.08.2004 20-24-26_resize.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse pærene har dessuten "normal" wattstyrke... men ifølge reklamen så skal en 55 watts PIAA pære gi tilsvarende lys som en 100 W vanlig pære... Vet ikke hvorvidt dette stemmer, men det ble ihvertfall mye bedre lys... men ville kanskje gått for en pære på 5000k istedenfor 7500 som disse er... da mye av lyset blir "ubrukelig" blått lys er ikke så bra i mørket som hvitt lys

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så hvilket merke pærer er best???

 

litt offtopic:

 

må komme på cartease neste år og trond me nye prosjektet ditt ;)

vi har nå satt dato. 13-15mai 2005 samme sted men skal bli større og bedre enn fjorårets.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sjå ka me får til neste år... veit jo ikkje kordan det ligge ann med prosjekt da... foreløpig e i jo fotgjenger... ARGH...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Sagen

Stemmer det at det bildet er fra en i Bodø?

 

Såvidt jeg husker, var det der snakk om at han hadde satt i 100W pærer. Da er risikoen for at reflektoren smelter, ganske stor. Vurderte dette selv frem og tilbake, med mange forskjellige alternativ, men havnet på de pærene jeg kjøpte.

 

Er vel min bil det der;) Joda, pærene er på 100w ja, men jeg har ikke merket noe til svekket reflektor osv. I tillegg er mine lykter lakkert innvendig med jalla lakk fra Cd Cardic, og den er fortsatt fin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen forhandlere i området av slike pærer? PIAA eller Eurolight eller.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

Noen som vet om noen forhandlere i området av slike pærer? PIAA eller Eurolight eller.no

 

Dekk og Bilutstyr AS

Ytre Torvhusv. 8 4370 Egersund......... 51 46 66 07

- Alt i dekk til person- og lastebil.

 

De er forhandler for Powerzone og kan levere Eurolite-pærene som jeg har. Veldig god service, samt gode priser.

 

Tar med de ubrukte Eurolite H3-pærene mine på førstkommende søndag, hvis det er noen som er interessert. : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.