Anbefalte innlegg

Håper at så mange som mulig vil komme på treffet denne kvelden fordi Wurth butikken vil holde åpent for oss denne kvelden fra kl. 19.00 til ca. kl. 20.00.

 

Det vil være "kampanjepriser" på en del relevante produkter for vår del f.eks. skiltplater, felgrens,bilpleie o.s.v.

Skal vel oxo være loddtrkning på diverse ting....

 

Så spre det glade budskap og vel møtt utenfor wurthsjappa......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satte opp som fast melding jeg Jørn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært greit å samkjøre dette med 'treffene' som bruker å være første og tredje torsdag i hver mnd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dumt at det skjer noe utenom de faste dagene iblant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av jørn valen

Er det dumt at det skjer noe utenom de faste dagene iblant?

 

Nope, bare positivt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Jørn! Håpe på bra vær da! I`ll be there.: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(men ivrig på simleys skal du ha for :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av jørn valen

Er det dumt at det skjer noe utenom de faste dagene iblant?

Neinei.. Er forsåvidt litt enig i det egentlig :P

 

Tviler dog uansett på at jeg har anledning til å dukke opp. Får prøve å komme meg i vei til 7.. Ekkelt uten bil :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jørn og Ola !

Jeg snakket en stund med Jan Ragnar Størseth fra Orkdal i dag. Han var lite orientert om aktiviteter i distriktet. Det er mulig han kan takke seg selv ? Men hva om det ble arrngert noe mer cruising mellom tettsteder. Jeg tror det er nevnt tidligere. En betingelse er at det lages noe som kan settes på bilene som viser en slags samhørighet, f eks en VW-Audi Club Norwegen-lapp i sidenerutene bak. Info om forumet på nettet og kanskje reklame for neste samling/aktivitet. Ta en titt på Telemark lokallag sitt arr 25.9. Det gårsikkert greit å ringe noen av gutta også for å få tips. Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk denne trekninga på lotteriet ?

hva var premien og hvem vant ?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Torgeir Loe

hvordan gikk denne trekninga på lotteriet ?

hva var premien og hvem vant ?

:)

 

Vant ikke alle?

 

Jeg fikk i hvertfall med meg en kulepenn, ei blokk og en kortstokk i tillegg tli det jeg kjøpte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei John.

Detta var pussig, jeg kjenner Jan Størseth personlig og har mange ganger reklamert for våre treff, websider og forum.

Skjønner ikke hvorfor han plutselig er uvitende om dette, men skal snakke med han jeg.

Når det gjelder cruising til andre "tettsteder" har jo dette vært praktisert noen ganger tidligere.

Det kan jo understrekes i Treffpunkt at medlemmene som har mulighet bruker lokallagets forum eller de to cruisingkveldene vi har pr mnd. om for å oppdatere seg om ting som skjer og evt. når det skal skje. Har jo selv vært sløv til dette, men nå synes jeg det er en kurrant måte å følge med på. Eller så kan de jo bare ringe meg..hvis tlf. og e-post oppdateres i Treffpunkt og på nett.( ca. 1 1/2 år siden jeg varslet om dette)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Jørn (og andre i lokallaget) !

Så vidt jeg kan skjønne har situasjonen mht info til medlemmene aldri vært bedre enn nå, i og med dette Forum. Saker dere planlegger på lengere sikt, må gjerne meddeles Treffpunkt-redaksjonen (Lånke-arr, treff hos forhandler ved intro av en ny modell, bruktbil-kampanjedager osv). På lokallagsmøter kan det være lurt å ha en liten trykksak som forteller andre, med mindre "Forum-kjennskap" om at det er her info'n lettest vil bli spredd. Hva med kontakt med andre lokallag, Surnadal/Kristiansund/Ålesund/Molde ? Dere har sikkert lest i Treffpunkt om Lånke-arr. i regi av Ålesund. Lykke til !

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Dere har sikkert lest i Treffpunkt om Lånke-arr. i regi av Ålesund. Lykke til !

 

Vi var så klart på Lånke :-) (noen av oss i hvert fall)

 

 

Det du skriver høres lurt ut John, og jeg synes det virker som om Jørn er på g. med å få opp aktivitetsnivået her oppe nå, sist med treffet på Würth.

 

Trøndere: Burde vi ikke få til et besøk hos Møller Trondheim eller Møller Stjørdal? Personlig kunne jeg i hvert fall godt tenkt meg muligheten til å se litt på de nye modellene de har nå, uten å 'gå rundt som en nysgjerrig tulling' i den vanlige åpningstiden :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Vi var så klart på Lånke :-) (noen av oss i hvert fall)

 

 

Det du skriver høres lurt ut John, og jeg synes det virker som om Jørn er på g. med å få opp aktivitetsnivået her oppe nå, sist med treffet på Würth.

 

Trøndere: Burde vi ikke få til et besøk hos Møller Trondheim eller Møller Stjørdal? Personlig kunne jeg i hvert fall godt tenkt meg muligheten til å se litt på de nye modellene de har nå, uten å 'gå rundt som en nysgjerrig tulling' i den vanlige åpningstiden :-)

Kunne fått med Møller på et slags opplegg, hvis du skjønner hva jeg mener. Noe etter åpningstid med no folk fra Møller tilstede og sånt.. Det hadde vært konge. Sørge for å 'spread the word' både til folk som ikke er så ofte på forumet, eller ikke er her i hele tatt.. Jeg er iaffal veldig positiv til noe sånt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også det er et godt forslag. Har vært veldig uheldig med å komme meg på annet enn de vanlige treffene vi har 1 og 3 Torsdag i mnd. Hvis det blir flere ting som skjer så har jeg vel en større sjanse til å få oppleve det. Stå på til de som får ting til å skje.:tilber:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få til noe på møller hadde helt klart vært interessant. Godt forslag : ja : Jeg må nødt til å planlegge litt i forveien da samboern har mye kveldsvakter å da må jo noen være hjemme å passe på dattera vår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil bare gi en liten kommentar ang dette med å skaffe folk til treff etc, det ER jo en liten tanke i at medlemmene selv tar litt initiativ i å finne ut av happenings. ;)

 

Men for all del, skal jo ikke holde det hysj hysj heller...

 

Men det er også litt av grunnen til at (hvertfall jeg) lager en ny post her inne for hvert lokallagstreff, det funker om det skulle være noe spesielt...

 

Og andre ting av litt mer spesiell grad setter jeg da som fast melding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.