Ålesund lokallag: Pizza Møte! 02 mars..

Anbefalte innlegg

At du har såtte igjen med overskudd tror ikke e på en millimeter.

 

Du e jo kongen av å kjøpe dyrt og selge billig! det heter jo å dra en pål det over heile møre og romsdal......:)

 

 

Kongetråd! Ratt tiitt tiii klypa!

Hehe jaja du får helle leve i troa på at e har tapt på alle felgsalga mine du da ;) Kongen av å kjøpe billig å selge dyrt da e vel du et hakk eller ti verre enn me : haha : "Bigton Bil" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Tok helt av ditte hær:p Steike arti lesing:) Ser ut so dokke kosa dokke på pizza møta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe jaja du får helle leve i troa på at e har tapt på alle felgsalga mine du da ;) Kongen av å kjøpe billig å selge dyrt da e vel du et hakk eller ti verre enn me : haha : "Bigton Bil" : smil :

 

jepp og det kalles butikk:) e lenge sia vi ha disk pizza i dinna tråden no.........:) vi har ikke nokke anna alternativ enn peppes da? vaffelmøte va vel en sukess.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje har ingen anna plan ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja for all del kom med forslag! jeg tør knapt å spise dinna pizzaen så noe annet hadde ikke vært feil :P

 

Terje har blitt enda gråere i håret så tror ikke han tør å vise seg noe mer : haha :

 

skal ikke stikke å test kjøre det nye liv å lappe løs sambandet da? (eiksund)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke stikke å test kjøre det nye liv å lappe løs sambandet da? (eiksund)

 

Jovisst. Må få sett denne 1 milliard dyre veistrekninga. Kan avrunde/begynne med et besøk på et nærliggende gatekjøkken kanskje for å kompensere pizzamangelen?

 

Noen som vet om bommene har kommet opp forresten, eller er det midlertidig testkjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en steike bra pizza tråd: haha :

Veldig gøy å se at det etterlyses andre ting enn Peppes og ting er på gang (om ikke til dette møtet så...)

Denne gangen er det faktisk greit at vi møtes en plass hvor det går an å prate litt fornuftig også. Har lyst til å få snakket litt om både lokallagsvalget, pizzamøte on tour og alternative aktiviteter i -08 (og sikkert en masse anna også men det kommer jeg ikke på nå:P )

Forrige pizzamøte utgikk i stillhet fordi brorparten av pizzaspiserene i lokallaget midlertidig hadde konvertert til köttbullar med eu standard og jeg var tungt medisinert. Nå er jeg ikke så hardt på pillerane lengre så søndag møter jeg opp kl 1900 på Peppes i byen. Håper mange andre gjør det samme:)

Og hvis noen er redd for at det skal bli for lite bullshit..... come on: eek : , det er tross alt pizzamøte, det blir aldri for lite bullshit der: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No må dokke vere snill me ole jøhnny...han skal bli jo pappa snart: smil :;) cløtsh olje 10w50 e bra:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jovisst. Må få sett denne 1 milliard dyre veistrekninga. Kan avrunde/begynne med et besøk på et nærliggende gatekjøkken kanskje for å kompensere pizzamangelen?

 

Noen som vet om bommene har kommet opp forresten, eller er det midlertidig testkjøring?

 

Du får ringe 177 å spør!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pung!

 

e ditta e forsøk på å få opp igjen diskusjonen ang pung? :)

 

Mulig sylte har nokke på hjertet.han e jo aldri langt unna når sånne tema e oppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pung!
Ja vil du kjenne på an ??? Eller skal e klapse til de i trynet med an ?? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e ditta e forsøk på å få opp igjen diskusjonen ang pung? :)

 

Mulig sylte har nokke på hjertet.han e jo aldri langt unna når sånne tema e oppe!

 

Remember løkken ala kasa de BIG? haha. For ett syyn:p

Det var PUNG det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Remember løkken ala kasa de BIG? haha. For ett syyn:p

Det var PUNG det.

 

hahhahahahahaha,herregud.huska dokke det enda! e huska fortsatt han lars i casa del ålhus etter han fikk muffins av danskane! hasjkake:) han HYLTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahhahahahahaha,herregud.huska dokke det enda! e huska fortsatt han lars i casa del ålhus etter han fikk muffins av danskane! hasjkake:) han HYLTE

 

Hehe,, det var kakene sine det. ej huska ivertfall at ej va SOLBRENT.. fint å sitte i skyggen med 4 kasse pisselunka pils. Kremen tur ivertfall.. gøøøøølfinj.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahhahahahahaha,herregud.huska dokke det enda! e huska fortsatt han lars i casa del ålhus etter han fikk muffins av danskane! hasjkake:) han HYLTE

 

Hehehehehehehehehe.... NO flira ej så ej GRINE her!!!!!

Glømme ALDRI det synet som møtte meg da jeg drog i glidlåsen til "casa del BIG" å ville ha deg med på nasch!: eek :

 

ratttii tuu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehehehehehehe.... NO flira ej så ej GRINE her!!!!!

Glømme ALDRI det synet som møtte meg da jeg drog i glidlåsen til "casa del BIG" å ville ha deg med på nasch!: eek :

 

ratttii tuu

 

my gad for en tur.......!!! fikk lyst å drikke e no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skål! skulle nesten hatt oss en lokalags fest no ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

my gad for en tur.......!!! fikk lyst å drikke e no

 

Big til dansken: Have u æver hørd about vassendgutane? ... : rock :

Dansken: ???????

Big: Whhatt??? : haha :

 

Drikke e bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Do you have the believe??!!"

Var ikke det også et gullkorn fra den turen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Do you have the believe??!!"

Var ikke det også et gullkorn fra den turen? :P

 

Det var også Big : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var også Big : rock :

 

Skal e få skylda for den og? faen t greier man

 

SÆJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal e få skylda for den og? faen t greier man

 

SÆJ

 

Hehe, ja du blei jo en skyldig man på andre vis me du der nede : smil ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja du blei jo en skyldig man på andre vis me du der nede : smil ::nana:

 

SNAKKA DU OM??:P: haha ::nana:: fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.