Stavanger lokallag: Hvor kjøpe lakkbokser med skikkelig dyse?

Anbefalte innlegg

Hvor i stavanger-området får jeg blandet lakk etter fargekode og fylt på sprayboks med skikkelig dyse?

 

I Tromsø brukte jeg Bilxtra, de hadde da sikkens lakk. Fungerte greit, men selv de dysene "spyttet" litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Multilakk i Sandnes funke bra. De har en hel del, om ikke lager dem lakkoden din der og da;)

 

Edit: ser Lasse tipset om det samme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk folkens. Kan ta en telefon til Multilakk. Er vel ingen som har eksempler på prisnivå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på å få rabatten på multilakk, klubben har avtale med de. Trur ein ferdig blandet boks med 2k og skikkelig dyse ligger på ca 150kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, jeg trur jeg har betalt det dobbelte før. Güt!

Gleder meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du vil til noen sure grine damer gå til Lakk og verktøy dårlig service !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du vil til noen sure grine damer gå til Lakk og verktøy dårlig service !!

 

Stemmer Bodil er ikke fysen: rolleyes Handler ikke der etter Håkon slutta. Gå på multilakk du Roar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen på "rundt" 150kr med blanda lakk? Som f.eks fra lakk koden på bilen min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen på "rundt" 150kr med blanda lakk? Som f.eks fra lakk koden på bilen min?

 

Jupp pupp, er rett rundt det ja:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok litt ann på hvilken lakk du skal ha, men fra 150kr til 180kr boksen med rabatten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.