Møre og Romsdal, Sunnmøre: Servicemontør søkes, Munck Cranes as!

Anbefalte innlegg

forside.gif

 

Munck Cranes leter etter en ny medarbeider rundt sunnmørsområdet, helst nær Ålesund.

 

Munck Cranes bygger og leverer traverskraner og løfteutstyr i hele Norge. Jobben vil gå ut på nymontering av kraner, taljer, lettbaner, årlig kontroll og service på løfteutstyr.

 

Du vil få egen firmabil, gode lønnsbetingelser og god opplæring. :D

 

Har du mekanisk\elektriker utdanning og er interessert i en jobb med mye variasjoner og litt reising rundt om i distriktet så send en PM eller still spm her. :)

 

 

Her er en side for litt mer info: www.munck-cranes.no/

 

Hilsen Espen L, servicemontør avd. Møre&Romsdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske intressert.. Får fagbrev som motormann i August.. Er dette noe som kan være ideellt?

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske intressert.. Får fagbrev som motormann i August.. Er dette noe som kan være ideellt?

 

Mvh.

 

Det kan jeg vel egentlig tro, men det er ikke jeg som bestemmer dette. Hører bare hvordan interessen er. Men du har vel ikke mulighet å begynne før i august du da....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg vel egentlig tro, men det er ikke jeg som bestemmer dette. Hører bare hvordan interessen er. Men du har vel ikke mulighet å begynne før i august du da....?

 

Om jeg får ansettelse uten fagbrev, så kan jeg jo selfølgelig sikkert det, men det tviler jeg sterkt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Kan jeg få spørre hva gode lønnsbetingelser vil si?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg får ansettelse uten fagbrev, så kan jeg jo selfølgelig sikkert det, men det tviler jeg sterkt på.

 

 

Tror det blir vanskelig ja dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Kan jeg få spørre hva gode lønnsbetingelser vil si?

 

Gode lønnsbetingelser inkluderer forskjellige tillegg. Du har effektivitetstillegg på 5,- timen som du får om du er over 85% av 162t i mnd ute blant kunder. Så har du 20% utenbystillegg + diett på grunnlønnen ved overnatting, som det kan bli litt av. Som sagt, gode lønnsbetingelser. Lønna ligger litt over 200,- med alle tillegg etter prøvetiden på 6mnd...

 

Håper det va godt nok svar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere får litt effektive folk da!! Er ulidelige trege de gutta som kommer å fikser kranene våre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere får litt effektive folk da!! Er ulidelige trege de gutta som kommer å fikser kranene våre...

 

Hvilket kranfirma bruker dere da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er munck kraner, men er sikkert forskjellige divisjoner. vi har bare traverskraner. Holder til i vestfold

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de trege til å komme, eller bare rett og slett trege i jobben?

 

Vet at Munck Cranes har VELDIG mye å gjøre for tiden, på landsbasis. Derfor søker vi etter flere servicefolk.

Det er vel slik at enn prioriterer krisejobber før småjobber, slik er det vel i alle yrker.

 

Har altfor mye å gjøre selv for tiden, så det blir en del timer rundt om. "Dessverre"... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke jeg hatt høydeskrekk skulle jeg jaggu ha søkt...:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke jeg hatt høydeskrekk skulle jeg jaggu ha søkt...:P hehe

 

 

Hehe, har selv en mild form for høydeskrekk, men som regel kommer den da det er andre som styrer "ufallet". Nå er det ikke slik at vi holder til i 30-40m høyde, de fleste kranene 8-12m høyt. Og det går vel bra? Som regel er det lift eller gangbane som vi jobber på, så HMS'n er veldig godt tatt vare på. :)

 

Er du interessert i utfordringer og problemløsninger så er dette den perfekte jobben for deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får slenge inn en søknad når fagprøven er bestått:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.