Vårmønstring på Hadeland Dato 26/4 2008

Anbefalte innlegg

Jeg skal i såfall reise fra Alvdal, vet heller ikke hvor langt eller hvilken vei jeg bør ta. noen som kjenner beste vei fra her. Er det om Elverum og Hamar, eller mot Oslo å deretter oppover R4 mot Gjøvik?????:confused:

 

 

Er det flere oppe i Nordalen som skal nedover?????:confused:

 

Det korteste blir vel til Atna, over ringebufjellet, til Gjøvik og derfra over Lygna? Min beste gjetting i hvertfall. Største minuset med den veien er vel at det fortsatt er grusvei over Ringebufjellet?

Hvis ikke så får du komme til Oslo kvelden før og ta følge med oss da vet du. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, må jo hit i år også. Var her jeg var som mitt første treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i år igjen! Det var helt knall i fjor, med bra oppmøte og kjempe vær :)

Får håpe det blir som i fjor. Vet ikke hvilken bil det blir da, avhengig av hva som skjer før treffet!

 

Må ta fri fra jobb, men det skal vi ordne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg også. ;)

 

husker dette treffet da jeg hadde den lilla golfen min men da var ikke så mange og det var vel et av de første som ble arrangert.. hehe.

 

flere fra hamar ("rette" sida) som skal være med eller? lage en kollone over??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette på en mandag eller er ikke jeg helt våken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg også. ;)

 

husker dette treffet da jeg hadde den lilla golfen min men da var ikke så mange og det var vel et av de første som ble arrangert.. hehe.

 

flere fra hamar ("rette" sida) som skal være med eller? lage en kollone over??

 

Jeg skal over, garantert ;) så vi kan cruise over sammen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette på en mandag eller er ikke jeg helt våken?

 

er på en lørdag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det korteste blir vel til Atna, over ringebufjellet, til Gjøvik og derfra over Lygna? Min beste gjetting i hvertfall. Største minuset med den veien er vel at det fortsatt er grusvei over Ringebufjellet?

Hvis ikke så får du komme til Oslo kvelden før og ta følge med oss da vet du. ;)

 

når jeg jobba på ringebu fjellet sommeren 2005 så var det asfalt hele veien fra atna til ringebu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg også. ;)

 

husker dette treffet da jeg hadde den lilla golfen min men da var ikke så mange og det var vel et av de første som ble arrangert.. hehe.

 

flere fra hamar ("rette" sida) som skal være med eller? lage en kollone over??

 

Jeg skal i veien med golfen, jørn med a4en å bendik skulle vel slå følge med golfen:) så blir sikkert en fin kolonne;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det og slenge seg på den kolonna da tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg med også:) Kanskje 3èrn til dama blir ferdig til da også, så da blir vi 2 biler fra denne familien;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge bra med tilbakemeldinger her :D Gleder meg til og se dere rulle in på plassen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se hvem som har lavest bil i den kolonna og eller? UTEN plastikksenk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mye mulig at jeg tar turen sjøl, er vel snart to år siden sist jeg var over på den sida av Lunnerhøgda frivillig, så... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også. Skal nok ikke stille ut noe, men kommer for det.. Si ifra om dere trenger hjelp.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at såpass mange sier de vil komme i år også. :)

 

Jeg kommer også. Skal nok ikke stille ut noe, men kommer for det.. Si ifra om dere trenger hjelp.:)

 

Yepp, det gjør vi helt sikkert så bare fint med flere folk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUFF:( så kjipt ass. fant ut at Tryvann er den 26:( (er russ i år)og jeg som hadde gledet med til å ta en tur til brandbu, f**n!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedlig det da :P Proritere da ;) Heh er vel kanskje ikke så vanskelig, Da russ og Tryvan er 1gangs opplevelse mens det er litt flere mulihgeter for treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant så sant, men fryktelig kjedelig uansett:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUFF:( så kjipt ass. fant ut at Tryvann er den 26:( (er russ i år)og jeg som hadde gledet med til å ta en tur til brandbu, f**n!!!!!

 

Treffet er jo ferdig 13.30 Maks 14.30 med det andre vi skal.. Rekker å bli full etter det. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert 29/3 -08

 

Da er endelig premier bestemt.

 

TOP 3 Audi

TOP 3 VW

Grommest felger

Pent Anlegg

Classic

Longes Distance

 

Håper folk er fonøyd dem den oppdelingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUFF:( så kjipt ass. fant ut at Tryvann er den 26:( (er russ i år)og jeg som hadde gledet med til å ta en tur til brandbu, f**n!!!!!

 

Det er absolutt ikke noe problem! Jeg var der i fjor, og var på tryvann på kvelden. Lett :D

Det er da grenser på når man drar opp dit. Iom at det er ferdig så tidlig, så ser jeg ingen problemer med dette!

 

Har fått ordna fri nå også, så da tar jeg turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok en tur tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet er jo ferdig 13.30 Maks 14.30 med det andre vi skal.. Rekker å bli full etter det. ;)

 

hehe ja jeg håpet på det jeg også, men vi begynner å drikke på fredagen så greia er at jeg ikke greier å bli kjørbar før jeg skal begynne å drikke på lørdagen igjen:D greia er jo at tryvann begynner på fredagen og får nesten ikke dratt ned igjen bakfull, kjøre bilen på treff og være der til slutt å få noen til å kjøre til oslo igjen mens jeg Vorser i bilen hehe:) hørtes tress ut:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.