Vårmønstring på Hadeland Dato 26/4 2008

Anbefalte innlegg

Skal se om jeg får på senkesettet, hvis ikke gidder jeg ikke ;)

.....må vaske og!

 

Har dere lagt opp til fint vær?

 

Yepp, men litt usikker på langtidsvarselet. Kan bli en garanti sak. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info.

 

Vær bestillingen vår henger foreløbig i en tynn tråd, men det er fortsatt håphttp://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Gran/Brandbu/langtidsvarsel.html Det er spådd regn bare den dagen liksom, kanskje regnet blir utsatt? Eller kommer før.

 

Øverig info:

Veien de siste 50m in på Møller er i skrivende stund dårlig, den skal bli utbedra i løpet av uken. Hørte rykter om ny asfalt også, men det vill jeg ikke si helt sikkert.

 

Priser Pølser og brus.

 

Wiener i lompe - 10,- (Denne er da tilberedt i den fantastiske Wiener kokeren vår)

Brus Cola/Fanta - 20,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal etter treffet lage en Kollone fra Møller Bil på Jaren til Gran sentrum som ligger ca 1 mil i rettning Oslo, dette på oppfordring i fra en "leder" i handelstandene der.

 

Så håper så mange som mulig vil bli med på og lage dette til en lang Kollone som viser hvor sterkt denne klubben er :D

 

Det blir da avreise fra Møller og så entrer vi Gran og kjører in på en stor parkeringsplass som ligger rett bak Granstunet Kjøpesenter, også blir vi der litt for offentlig skue.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til dette. Synd det kommer dårlig vær da, mener å ha sett det er spådd regn fra torsdag og utover..:(

Men overlever vel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel et par biler fra Sokna også uanset vær... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra, vi må nok trosse været her i Norge, slik er det bare men, ser litt bedre ut nå bare overskyet.. Men er ikke Lørdag enda :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om samkjøring fra Hamar på lørdag. AVREISE Statoil Hamar 8:30

For de som vil slenge seg på senere nedi veien er det bare å følge med og slenge seg på. Jeg møter litt før på Statoil og spyler av bilen der regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i dag litt mere info ang den kollonen vi prøver og lage, vi får faktisk noen bonger fra Gran handelsenter som vi kan levere og få Boller og Kaffe på en av resturangene der, Disse vil blir delt ut på treffet. Dem skulle også sperre av en plass til oss på kjøpesenterets parkeringsplass. Dette er da veldig hyggelig :D Viser att alle ofentlige ikke misliker oss iallfall.

 

Legger med et kart av der kollonen skal kjøres, litt under 1 mil.

722955AC7DD92433.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei der ikke det :) gledder meg my blir det første vw audi treffe jeg er på så blir tøft uanset tror jeg da... :)

 

blir vel med jeg også på den kollone kjøringa.. er moro med litt krusing :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Og da fikk ikke jeg kommet, frihælj og greier, men må jobbe : gråter :

 

( Ironi modus på : HÅPER det blir skikkelig drittvær ) redder dagen min da i værtfall : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke spådd regn lenger nå :D Håper det blir opphold, må ikke være sol bare det ikker regner liksom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke spådd regn lenger nå :D Håper det blir opphold, må ikke være sol bare det ikker regner liksom :P

 

Enig med du...he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg får fiksa trykket mitt til jeg kommer da: mad : kjett og kjøre på 1 når den skal ha 1.4..huff..får vel bare prøve og finne noen som har en magnet ventil eller llm så jeg får testa om det er noe av de:)

Så hvis noen av dere i gjøvik distriktet har eller vil låne bort llm'n i 1 min så si ifra!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info om samkjøring fra Hamar på lørdag. AVREISE Statoil Hamar 8:30

For de som vil slenge seg på senere nedi veien er det bare å følge med og slenge seg på.

Hva med videre kolonne fra Gjøvik og Lena, eventuelt Reinsvoll/Raufoss? Alt ettersom hvor dere Hamarfolk kommer til å kjøre. Skal vi si klokka 09:30 fra Statoil på Raufoss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med videre kolonne fra Gjøvik og Lena, eventuelt Reinsvoll/Raufoss? Alt ettersom hvor dere Hamarfolk kommer til å kjøre. Skal vi si klokka 09:30 fra Statoil på Raufoss?

 

Vi durer nok bare forbi. så er bare å slenge seg på når vi kommer.

 

 

 

Hvis noen har utstyr til justering av km stand og skal på treffet nå på lørdag hadde jeg satt pris på om dere kunne tatt med for så å finne meg og være behjelpelig å få nye speedo til riktig km stand

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg med nytt senkesett og et nytt medlem i klubben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mange som skal kjøre sammen fra hønefoss??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mange som skal kjøre sammen fra hønefoss??

 

Mellom 8 og 12 et sted. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi durer nok bare forbi. så er bare å slenge seg på når vi kommer.

Da gjør jeg nok det, pluss et par andre sikkert også. Venter på Raufoss fra 09.00 en gang, så slenger jeg/vi oss med videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som vær bestillingen min er i boks, det er spådd fint vær fra i morgen tidlig kl 6 - 7 tiden til 1500 tiden, akuratt det jeg trenger :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve og komme meg til raufoss rundt 9 jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fillern, hadde tenkt meg på dette, men fikk desverre ikke fri fra jobben i morgen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve og komme meg til raufoss rundt 9 jeg da:)

Gjør det, og få med så mange som mulig på kolonne;)

 

Edit: Eventuelt Gjøvik. Kommer helt an på hvor Hamar-folket kjører om. Gjøvik eller Raufoss, Rolf?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noen fra kongsvinger traktene som har tenkt seg hit da? :) evt,send meg en pm så kan vi ta en liten kolonne også ;)

har med meg en kamerat btw.. så ses imorgen på mortens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.