Vårmønstring på Hadeland Dato 26/4 2008

Anbefalte innlegg

Oppdatert 04/4 -08

 

vw2008_fikses.sized.jpg

 

TREFF DATO 26/4 2008

Da prøver vi igjen som i de foregående år og lage i stand en "liten" vårmønstring på Hadeland. : rock :

 

Håper alle som har vært her før + alle nye som selvfølgelig har lyst, pakker sammen bilen vasker den blank og fin og kommer til Hadeland igjen.

Vi stiller da som alltid med fint vær og godt humør :D

 

Ny info:

 

Nå har vi vært i kontakt med den helt nye Møller butikken her på Hadeland og dermed bestemt oss for og holde årets vårmønstring der. Den butikken ligger ca 50meter i fra Mekkonomen som vi holdt til på i fjor.

Når man kommer fra oslo så er det bare og svinge av mot Mohagen industrifelt, med en gang man har svingt av der, så er det til høyre og så førtste venstre. Fra Gjøvik så er det bare og svinge av og ta til høyre under veien igjen, det er et stort nytt bygg så ikke vanskelig og se :D

 

Det blir i år som årene før åpning av treffet kl 10 og premieutdeling kl 13.

 

Pølse og brus blir det i år også da dette alltid er en sikker "wiener" og ha på treff :D

 

Det nye i år er at det vill bli 50,- i ingangspenger for utstillere, dette for og få sortert litt i det som kommer in, så vi slipper slik som den golfen som kjørte rundt der i fjor feks. : haha :

 

Angående vasking så får vi låne vaskehallen på Møller men, hadde vært fint om noen kunne brukt Esso stasjonen som ligger 500 meter mot Oslo ca fra plassen, den har 3 vaske haller 2av dem er det litt høy kant på men, en av dem er kurant for dem som holder seg lavt i terenget. Vist ikke blir det mye kø på denne vaskehallen oppe på plassen.

 

 

Premiering:

 

TOP 3 Audi

TOP 3 VW

Grommest felger

Pent Anlegg

Classic

Longes Distance

 

Håper folk er fonøyd dem den oppdelingen.

 

 

(overse skrive feil og se heleheten)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten tvil, blir tur i år også : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge dere tar en titt i kalenderen så det ikke kolliderer med Vaerste, VACN Trackday, Fredriksten, Oslo Treff eller hovedtreffet blir det helt sikkert MINST like bra oppmøte som de siste årene : ja :

 

Kan nesten allerede garantere en fin kollonne fra Oslo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve så godt vi kan og ikke kolidere med noe selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjedd no mere her?

bestemt sted og dato?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato er ikke helt avgjort enda. Kommer Asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny info:

TREFF DATO 26/4 2008

Nå har vi vært i kontakt med den helt nye Møller butikken her på Hadeland og dermed bestemt oss for og holde årets vårmønstring der. Den butikken ligger ca 50meter i fra Mekkonomen som vi holdt til på i fjor.

Når man kommer fra oslo så er det bare og svinge av mot Mohagen industrifelt, med en gang man har svingt av der, så er det til høyre og så førtste venstre. Fra Gjøvik så er det bare og svinge av og ta til venstre under veien igjen, det er et stort nytt bygg så ikke vanskelig og se :D

 

Det blir i år som årene før åpning av treffet kl 10 og premieutdeling kl 13.

 

Pølse og brus blir det i år også da dette alltid er en sikker "wiener" og ha på treff :D

 

Det nye i år er at det vill bli 50,- i ingangspenger for utstillere, dette for og få sortert litt i det som kommer in, så vi slipper slik som den golfen som kjørte rundt der i fjor feks. : haha :

 

Angående vasking så får vi låne vaskehallen på Møller men, hadde vært fint om noen kunne brukt Esso stasjonen som ligger 500 meter mot Oslo ca fra plassen, den har 3 vaske haller 2av dem er det litt høy kant på men, en av dem er kurant for dem som holder seg lavt i terenget. Vist ikke blir det mye kø på denne vaskehallen oppe på plassen.

 

 

Info om premier og litt ellers kommer senere.

(overse skrive feil og se heleheten)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt:) jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du snill å endre datoen i første post også ;) Når denne tråden blir 14 sider lang går folk på første post for å finne tid og sted, og det hadde vært trist om noen dro av gårde for å være på plass 24. april :o

 

Ingen tvil om at det blir kolonne fra Oslo : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, Sorry.. : dum : Bra du sa i fra om det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer plystrende fra møre og til Hadeland :D. Dette blir en kjempefin Vårmønstring tenker jeg! håper vi får været med oss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får jeg sjåfør kommer jeg å ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette er et treff jeg skal få med meg i år:)

 

Som nevnt over av Mikael så blir vi nok en fin kolonne fra Oslo;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her her ja, en del som er klare alerede :D Det er bra.. Satser på et trivelig treff igjen! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dukker nok opp en Caddy der også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok ta turen hit i år også ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får slenge meg på her. blir første gang siden jeg ikke har hatt bil i et år enda, men forsatt har jeg klart å brukt 30 000 tusen på deler soting og lakking:D gleder meg stort til dette, blir nok skikklig bra vettu:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også sammen med Oslo gjengen, men etter all kritikken i ettrekant i fjor så blir nok det med 4`er golfen. Dropper og ta med cabben med 90-fangere og showlakk: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også sammen med Oslo gjengen, men etter all kritikken i ettrekant i fjor så blir nok det med 4`er golfen. Dropper og ta med cabben med 90-fangere og showlakk: haha :

 

Hahah... stemmer, ble krøll ang den der...

 

Men etter hva jeg har sett er stasjonsvogna de minst like fet : rock :

 

 

Tror jeg dropper dette i år egentlig.. Hvis ingen vil kjøre 200'n på henger for meg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med en eller annen bil jeg og... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahah... stemmer, ble krøll ang den der...

 

Men etter hva jeg har sett er stasjonsvogna de minst like fet : rock :

 

 

Tror jeg dropper dette i år egentlig.. Hvis ingen vil kjøre 200'n på henger for meg : haha :

 

Kan jo bare sitte på med 200'en min. Ellers skulle jeg hatt hengerfeste, kunne vi kommet med 200'en min med 200'en din bakpå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall:)

dette var dt beste lokal treffet i hele fjord så... prøve å stile med bil i år da: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ey, det er jo hyggelig du syntes det da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall:)

dette var dt beste lokal treffet i hele fjord så... prøve å stile med bil i år da: )

 

Du skal jo jobbe der så må pent komme. ;)

Hmm. Lurer på hvordan bil det blir jeg.... : klø :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.