Anbefalte innlegg

Da har jeg vært i kontakt med NAF-banen i Froland og Skandinavisk Trafikksenter i Kristiansand.

 

NAF-banen i Froland kan leies for 450,- pr./time inkludert instruktør.

Hvis man er f.eks. 12 biler holder det med 2 timer og det er da enkelt å regne ut prisen pr. hode.

De har et underlag av stålplater og bruker en blanding av hvitolje og vann for å gjøre det glatt.

 

Skandinavisk Trafikksenter leies for minimum 3 timer og koster 3.430,- pr. time u/instruktør.

Instruktøren MÅ være godkjent av Skandinavisk Trafikksenter og vi må selv ordne med dette.

I Kristiansand har de epoksy underlag og benytter kun vann til å gjøre det glatt.

 

Er Skandinavisk Trafikksenter et alternativ?

 

Etter min mening ikke da det blir forferdelig dyrt.

 

Hva mener dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sier selv Lars Inge.... Det blir Froland. Jeg blir med!!

Skandinavisk Trafikksenter blir for dyrt, hvis det ikke kan forhandles om pris da?

 

Tar gjerne en tur til Froland jeg...!

 

 

Mvh

 

TurboCarl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller i Froland jeg og. 3450 kr er mye penger... og en instruktør koster sikkert 500 kr timen... Vi må være Veeeeeeeldig mange for at dette skal bli gøy. Kjapp hodecalc sier meg at i froland slipper vi unna med 100 kr pr hode mot 650 pr hode i kristiansand. Da skal jeg heller ta den jobben med å vaske bilen min etterpå, selv om dette blir kliss (som Walter sa). Vet ikke hvor klissete bilen blir av noe slikt, da kjøreskolebiler bruker denne banen hver dag. Regner ikke med at de hadde giddet hvis det hadde føkka til stemninga dems.

 

Count me in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olje er vel bare rustbeskyttelse det???? Jeg stemmer for Froland!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olje er veldig god rustbeskyttelse ja...

 

Det blir nok Froland vil jeg tro. Kommer tilbake til dette etter styremøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, vi leide glattkjøringsbanen på Voss i dag. Har akkurat kommet hjem derfra, og det med olje er ikke noe problem.

Var masse gøy kjøring, og mange som fikk testet 4x4 -- ESP etc...

 

lykke til ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det.

 

Det var vellykket alltså?

 

Greit og vaske av oljeblandingen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må bare arrangere!!! Jeg sitter bare og rister etter å få dra til froland og prøve bilen min på glatta!!!!!!

 

PS: Post nr 500 på meg dette !!!!! HURRA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Da har jeg vært i kontakt med NAF-banen i Froland og Skandinavisk Trafikksenter i Kristiansand.

 

NAF-banen i Froland kan leies for 450,- pr./time inkludert instruktør.

Hvis man er f.eks. 12 biler holder det med 2 timer og det er da enkelt å regne ut prisen pr. hode.

De har et underlag av stålplater og bruker en blanding av hvitolje og vann for å gjøre det glatt.

 

Skandinavisk Trafikksenter leies for minimum 3 timer og koster 3.430,- pr. time u/instruktør.

Instruktøren MÅ være godkjent av Skandinavisk Trafikksenter og vi må selv ordne med dette.

I Kristiansand har de epoksy underlag og benytter kun vann til å gjøre det glatt.

 

Er Skandinavisk Trafikksenter et alternativ?

 

Etter min mening ikke da det blir forferdelig dyrt.

 

Hva mener dere?

 

 

Jeg er også med på dette. tur til Froland, snarest... Når blir det tur Lars Inge..

 

Mvh

 

TurboCarl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.