Hadeland: Rabattordninger?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en liten ting jeg har sittet og fundert litt på.

Når lokallaget får samlet et styre, og ting begynner å falle på plass. Så skal det vel utarbeides noen rabattordninger her på Hadeland?

Husker for lenge, lenge, lenge siden, at min bror kjøpte x antall pizzaer fra Pizza Gutta på Gran, da med en rabattordning.

 

Kanskje det kunne vært mulig og fått til igjen?

 

Henning O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har en liten ting jeg har sittet og fundert litt på.

Når lokallaget får samlet et styre, og ting begynner å falle på plass. Så skal det vel utarbeides noen rabattordninger her på Hadeland?

Husker for lenge, lenge, lenge siden, at min bror kjøpte x antall pizzaer fra Pizza Gutta på Gran, da med en rabattordning.

 

Kanskje det kunne vært mulig og fått til igjen?

 

Henning O

 

Vi fikk aldri noen offisel rabatt der selv om noen fikk "grei" pris...

 

Hadde vel vært ålreit å hatt ja. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo fikse noe med kebaben nå når vi skal ha samlingene våre utenfor der og litt. Men hvem klarer og snakke fort, gebrokkent og kål nok til og bli skjønt, og ikke minst hvem karer og skjønne han fyren der, han er jo gal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw: Det jeg vet sånn ca som er av rabattordninger er:

 

Mekonomen, i praksis vært 10-15% stort sett.

Møller Bil Gran, omtrent det samme.

Nevn begge steder at du er medlem av klubben.

Hadeland Bilglass har vi sånn egentlig litt rabatt med men vi har brukt de lite så usikker hvordan det er. Så spør om dere skal sote eller skifte rute. :)

 

Om man skal ha noe på Bilxtra/Mekonomen på Gjøvik så har klubben litt rabatt der å, bare nevn du er medlem når du skal handle. Vet noen som bruker handle en del vasketing der... : flau :;) Nærmeste aktuelle Meguairs utsalg stedet iallfall. :)

 

Ellers står det nevnt under egen del på forumet over hva som gjelder og hvor andre steder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo fikse noe med kebaben nå når vi skal ha samlingene våre utenfor der og litt. Men hvem klarer og snakke fort, gebrokkent og kål nok til og bli skjønt, og ikke minst hvem karer og skjønne han fyren der, han er jo gal.

Tror ikke det er noe problem å få til en god pris hos han, hvis det er den nye kebaben der mix var før vi snakker om? Var ikke noe problem å kjøpe kebab til 40 kroner hvertfall. Men som du sier; han er klin hakka gæærn'!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.