Anbefalte innlegg

tenkte æ sku skifte alle hjullagran på audin...

nån som vet ka 4 hjulskontrolln koste og om noen gjør den billigere enn andre hær i byen?

 

forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv på city bil å elektro, trur æ betalte 1000kr, tok d samtidi som nån andre småreprasjona så huksa ikje heilt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... kor de ligg hen i byen?

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett forbi BMW...I et gult bygg, på øversia av veien. Det er bare å slakke litt ned så ser du det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja der ja:)

har klubben rabatt der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det aner jeg ikke. Men går jo ant å høre, å vist vi ikke har det må det jo være mulighet for å forhandle til seg rabatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lunheim Billakkering der Truls jobber ordner vel dette. Svigerbrodern var der med en 98/99 Passat i fjor. Trur ikke det kostet mer enn 1000 lappen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lunheim Billakkering der Truls jobber ordner vel dette. Svigerbrodern var der med en 98/99 Passat i fjor. Trur ikke det kostet mer enn 1000 lappen...

 

hmm... fikk et et anbud ifra møller... med skifte av et hjullager i tilleg til 4hjuls kont..

 

sitat

 

"sum skifte av hjullager foran høyre quattro --------------- 5016,- kr "

 

hær er hjullager ca 1000 kr av de 5000,- : klø :

rart at det kan være så syk foskjell... eller er bare møller noe for seg selv: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overrasker meg ikke, jeg fikk et "kjempetilbud" som de kalte det selv hos en Møller-forhandler på Østlandet på 2800,- for 4-hjulskontroll/justering. Et lokalt verksted tok det for 1200,-..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overrasker meg ikke, jeg fikk et "kjempetilbud" som de kalte det selv hos en Møller-forhandler på Østlandet på 2800,- for 4-hjulskontroll/justering. Et lokalt verksted tok det for 1200,-..

 

hehe. ja var nok det jeg tenkte meg... : eek :

frekk som jæveln de der da....

det blir jo som og handle en loff for 500 kr liksom.....: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000,- ++ kan du kanskje regne med at vi tar for den jobben. Det er bare å ringe de i mårn 77630999.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000,- ++ kan du kanskje regne med at vi tar for den jobben. Det er bare å ringe de i mårn 77630999.

 

ok. skal høre med dere :)

kan jeg regne med nå klubbrabatt ?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... fikk et et anbud ifra møller... med skifte av et hjullager i tilleg til 4hjuls kont..

 

sitat

 

"sum skifte av hjullager foran høyre quattro --------------- 5016,- kr "

 

hær er hjullager ca 1000 kr av de 5000,- : klø :

rart at det kan være så syk foskjell... eller er bare møller noe for seg selv: haha :

 

 

5000???

dæm e faen steike hakke tullat.

Men dæm skal vel ha betalt for arbeide dæm å, dyrt å ha bil.

 

nei, trur vi tar rundt 1300+ sist æ sjekka, mulig prisen e gådd opp litt uten å si for sikkert, skal sjekke på mandag ka prisen ligg på. Helt kurant å justere di her bilan. Kan være fastrusta endeledd, samt justeringa bak. Men bare å varme, kan være tilegg for det uten å være 100% sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000???

dæm e faen steike hakke tullat.

Men dæm skal vel ha betalt for arbeide dæm å, dyrt å ha bil.

 

nei, trur vi tar rundt 1300+ sist æ sjekka, mulig prisen e gådd opp litt uten å si for sikkert, skal sjekke på mandag ka prisen ligg på. Helt kurant å justere di her bilan. Kan være fastrusta endeledd, samt justeringa bak. Men bare å varme, kan være tilegg for det uten å være 100% sikker.

 

ååh??: eek :

 

kor du jobbe hen du?

hadde vært fint å visst en sikker pris på det, så hvis du hadde kunne sjekket det opp for meg hadde det vært snacks: rolleyes

men det er nokk ikke fastrusta under der da jeg hadde samme kontrollen da vi skifta ett lager i sommer. fikk det gjort svart da så vet ikke prisen på den jobben

synes 5000 var så mye for et hjullager og kontrollen at jeg ville ta hjullagra sjøl.

men sjekk opp ka dokker skal ha for å bytte hjullagran i tilleg da, :)

eller en pris med hjullager og en uten ;)

på forhånd takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska du ha skifta alle lagran? Eller bare h.f som du fikk tilbud fra møller?

Skal høre med pris, regne me det e den bilen du har i signaturn?

jobbe forresten på City

 

 

ps, sjekk at du ikke har nåkka slakk eller defekte foringe o.l. Ellers e justering bortkasta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. skal høre med dere :)

kan jeg regne med nå klubbrabatt ?;)

 

nei, ingen klubb rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska du ha skifta alle lagran? Eller bare h.f som du fikk tilbud fra møller?

Skal høre med pris, regne me det e den bilen du har i signaturn?

jobbe forresten på City

 

 

ps, sjekk at du ikke har nåkka slakk eller defekte foringe o.l. Ellers e justering bortkasta

 

ja, fan heller tok et lager i sommer og må ta neste nå... da tar æ heller alle 4 og ferdig med det...

ja er bilen i signaturen :)

hmm,ja skal se om æ ikke får sjekka det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man passer på at ingenting er fastrustet, men at alt er justerbart bør en slik kontroll/justering koste max 1500,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man passer på at ingenting er fastrustet, men at alt er justerbart bør en slik kontroll/justering koste max 1500,-.

 

hmm, den burde jeg gå klar av tenke æ... har jo som sagt hatt samme kontroll i fjor sommer.... så det bør jo ikke være nå rust eller korrodering....

får vente og se hva vår mann på city finner ut i mårra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at Nilsen Bil (skrusuki) tar 1000-1200,- for 4 hjulskontroll med justering...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at Nilsen Bil (skrusuki) tar 1000-1200,- for 4 hjulskontroll med justering...

 

blir jo forfjamsa hær egentli:confused:

kosn i hælvette kan møller være så syrebehandla og forlange 4000,- (fratrekt hjullageret) for en simpel 4hjulskontroll når alle andre ligge på mellom 1000,- og 2000,-: klø :

skal ikke være mulig jo...

føle meg jo nesten lurt sia æ holdte på og levere inn bilen til møller uten og sjekke pris!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka pris,

vi tar 1200 for 4hjulskontroll. Mulig kan få gjennom litt klubbrabatt for klubbmedlemma og VAG bila, så det kommer på 1000kr. Har bare prata litt løst om det.

Kan være at det kommer tillegg om man blir evig plaga me fastrusta ledd etc. som f.eks på S6/A6 C4 quattro, dæm e ekstrem.

ellers ska det være greit.

trur di lagran dine kommer på ca 12k inkl.lager rundt hele biln.

thats it!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å gå løs med rustløser og verktøy og løsne på ting før man skal på kontroll er lurt uansett, da slipper man "luringer" som tar en snarvei og justerer bare spissing på ene siden med dertil hørende skjevt ratt for å unngå å måtte gjøre noe på andre siden.. Det finnes verksteder som gjør godt arbeid, men dessverre mange som bare er ute etter å bli fortest mulig ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka pris,

vi tar 1200 for 4hjulskontroll. Mulig kan få gjennom litt klubbrabatt for klubbmedlemma og VAG bila, så det kommer på 1000kr. Har bare prata litt løst om det.

Kan være at det kommer tillegg om man blir evig plaga me fastrusta ledd etc. som f.eks på S6/A6 C4 quattro, dæm e ekstrem.

ellers ska det være greit.

trur di lagran dine kommer på ca 12k inkl.lager rundt hele biln.

thats it!

 

oioioi!!! hær e gutten som gjør jobben sin...: ja :

æ ringte det nr truls gav mæ, og de skulle ringe meg opp for pris, men har ikke hørt fra dem mer... så gidder ikke mase på svar når andre fixer den biffen for meg: rock :

så allt i allt 2500,- ca for hjullager skifte.....??? d va jo syyyyykt billigere en møller med et hjullager bare: eek :

som sagt, er ikke lenge sia det blei rota rundt i under der sist, så trur vi skal komme klar av rustproblemer...

men skal se. nå. trur æ bare droppe bilen innom city bil da.. dokker har vel ikke problemer med å løfte en litt "lav" bil inne på verkstedet vel???: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

djeeses...

det der verkstedet truls gav meg nr tilpå lunheim, sko ha 10 000,- for 4 hjullager og 4hjuls kontroll...: eek :

men 4 hjulskontrolln kosta 1080;) såååeh... satan dæm tar sæ betalt for å skifte 4 lager...: faint :

 

noen som vil påta seg hjullager skifte svart??? tjeneste for tjeneste for eksempel... er rørlegger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.