Anbefalte innlegg

Skulle hatt noen skiltplater jeg også. Hvem er det som egentlig har dette nå, og er det mulighet for å få dem før Lørdag, eventuelt noen tar med på Hadelandstreffet på Lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle å hatt både skiltplater ¨å merker...Bytter bil for ofte j til å få merkene til å henge me...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaster meg på denne her.

Skulle hatt både merker og skiltplater til nybilen jeg også.

Vet det er flere som skulle hatt og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr dags dato er det kun Dan som har igjen skiltplater og merker. Det er bestilt opp igjen merker og skiltplater slik at alle lokallagskontaktene skal ha dette. Roar på Gjøvik, Dan på Lillehammer og Joachim på Hamar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har fått noe mer merker og skiltplater enda eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Tor Egil her om dagen og han hadde fått en stor eske med både plater og klistremerker. så de blir nok disponert ut til alle lokallagskontaktene i løpet av de nærmeste dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da fått igjen skiltplater, disse vil bli overlevert lokallakskontaktene senere i dag på Gjøvik treffet :P

 

Klistremerker er under veis : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det opp i denne tråden, istedet for å lage ny.

 

Noen som har 2 skiltplater og noen klistremerker jeg kan få kjøpt? (kan ta det på våler til helga, haster ikke såå mye :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har skiltplater på Gjøvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du til Våler i helga?

 

 

Ellers regner jeg vel med det blir noe sted å få kjøpt det på hovedtreffet uansett. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi har med oss skiltplater til Våler, regner også med at Hovedlaget har med seg en del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go dag!

jeg skulle gjerne hatt ett par skiltplater. Til den gamle typen skilt.

Skulle også hatt 2 klistremerker.

 

Noen i ringsaker området som har det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hva du mener med gamle skilt. Vi har bare plater som går på de med sort kant rundt og de med flagg. Får også snart til de nye plastskiltene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den med svart kant rundt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi plater som passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor må jeg dra for å få tak i dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er kontakt person under lokallaget på Hamar og jeg har en del merker liggende, så send på PM dersom du er ny på forumet og trenger et par.

Ellers selges merkene for 10 ,- stk for de som vil handle fler merker og "pynte" opp bilen.

Går og venter på å få inn noen skiltplater , både til nyere og de helt nyeste skilt, men ser at Tor Egil har plater, så da kan det sendes PM til han ettersom han har de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 2 stk plater liggenes her på lillehammer;) til typen metallskilt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da jeg ser det er en del som spør etter skiltplater, som Tor Egil har skrevet litt lenger opp i tråden her så har vi nå mottatt skiltplater i klubben.

 

Så nå skal alle i styret ha noen skiltplater liggende, selges for kr: 50,- pr stk

Ta kontakt dersom du trenger dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.