Anbefalte innlegg

Jeg har en 89mod Audi 80 1.8S som ikke vil starte. Har prøvd å bytte både coil og fordeler, men får fortsatt ikke gnist. det skulle ikke tilfeldigvis være noen her som har et tips om hva det kan være som er galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brudd på ledninger, tennpluggledningene, tenningsmodul på koilen, den dingsen som sitter bakpå tenningslåsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brudd på ledninger, tennpluggledningene, tenningsmodul på koilen, den dingsen som sitter bakpå tenningslåsen.

 

Hva slags dings på tenningslåsen?(og forøvrig; hvordan får man ut låsen??) Ligger den tenningsmodulen på selve coilen, eller et annet sted? har bytta hele greia...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke byttet denne selv, men visst det har vert startsperre eller noe på bilen kan denne fucke opp har jeg hørt, Tenningsmodulen er den kontakten som sitter på coilen. Du er og sikker på at du har satt fordeleren rett når du monterte denne?

Jeg har selv skiftet fordeler, coil, fordelerlokk, rotor og pluggledninger på min idag. Problemet mitt er at den jager på tomgang nå og stopper på tomgang.. lurer på om dette kan være at fordeleren er vridd litt feil selv om det skal være noe automatisk tenningsjustering på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke byttet denne selv, men visst det har vert startsperre eller noe på bilen kan denne fucke opp har jeg hørt, Tenningsmodulen er den kontakten som sitter på coilen. Du er og sikker på at du har satt fordeleren rett når du monterte denne?

Jeg har selv skiftet fordeler, coil, fordelerlokk, rotor og pluggledninger på min idag. Problemet mitt er at den jager på tomgang nå og stopper på tomgang.. lurer på om dette kan være at fordeleren er vridd litt feil selv om det skal være noe automatisk tenningsjustering på min.

 

Er ingen kontakt på coilen, men skal følge opp sporet på tenningslåsen i morgen. takk for hjelpen så langt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.