Stavanger: Antall RS2`er rundt Ålgård

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet hvor mange RS2`er det er i Ålgård omr. nå. Føler jeg ser en hele tiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm? På Ålgård?? Bor på Ålgård eg å har ikje sett ein Rs2 her... Ihvertfall ikje så bur her!!!! Mulig eg tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvile sterkt på at dår e ein Rs2 på ålgård, har iche sitt ein jallefall. Ser ein Rs2 på forus mesten kver morning t jobb, den e noge grønne elle noge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg vett jaffal om 1 så bur på ålgård, og 3 så går rundt ålgård område

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vet og om ein som Bor på Ålgård som eier og kjører RS2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, eg har begynt å se RS2 her og har hørrt ein del andre så har sitt ein del i d sista... men e jo ikkje så rart når E39 Sør går rett igjennom :) men e i hvertfall ett medlem i klubben fra Ålgård me RS2 då ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en rs2 på ålgård en del ja..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis någen her bur på ålgård å isje he sitt en svarte rs2, så vett de ke de sga sjå itte..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis någen her bur på ålgård å isje he sitt en svarte rs2, så vett de ke de sga sjå itte..:)

 

Såg ann igår, sto parkert på hydroen me The King-park :) Ganske gromme, nogen i klubben sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ann igår, sto parkert på hydroen me The King-park :) Ganske gromme, nogen i klubben sin?

 

Frode sin kanskje???? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt d ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.