#1 Skrevet Mars 3, 2008 Jeg lurer på om noen vet hvor mange RS2`er det er i Ålgård omr. nå. Føler jeg ser en hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2008 Hmmmm? På Ålgård?? Bor på Ålgård eg å har ikje sett ein Rs2 her... Ihvertfall ikje så bur her!!!! Mulig eg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2008 Tvile sterkt på at dår e ein Rs2 på ålgård, har iche sitt ein jallefall. Ser ein Rs2 på forus mesten kver morning t jobb, den e noge grønne elle noge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2008 eg vett jaffal om 1 så bur på ålgård, og 3 så går rundt ålgård område 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2008 Ja vet og om ein som Bor på Ålgård som eier og kjører RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2008 Ok, eg har begynt å se RS2 her og har hørrt ein del andre så har sitt ein del i d sista... men e jo ikkje så rart når E39 Sør går rett igjennom men e i hvertfall ett medlem i klubben fra Ålgård me RS2 då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2008 Har sett en rs2 på ålgård en del ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2008 hvis någen her bur på ålgård å isje he sitt en svarte rs2, så vett de ke de sga sjå itte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2008 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2008 hvis någen her bur på ålgård å isje he sitt en svarte rs2, så vett de ke de sga sjå itte.. Såg ann igår, sto parkert på hydroen me The King-park Ganske gromme, nogen i klubben sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2008 Såg ann igår, sto parkert på hydroen me The King-park Ganske gromme, nogen i klubben sin? Frode sin kanskje???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2008 eventuelt d ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...