Ålesund lokallag: Styre valg 08!

Anbefalte innlegg

Hei og væælkømin te valj!

 

I denne tråden ønsker vi å samle flest mulig og nye kandidater til årets styre!

 

Følgende medlemmer sitter i styret i dag.

 

Terje Rønning - Leder - Sitter lenger om han får lov..

Espen Andrè Nørve - Nest leder, lokalag kverualnt - Sitter lett lenger..

Jan Åge Borgen - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd ;)

Ole Christian Tennøy - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd ;)

Trond Wiggo Grøvdal - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd ;)

Øystein Nedregård - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd ;)

Ole Johnny Tønnesen - Styremedelm - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd ;)

Henrik Kjelstadli - Økokrim - ønsker å avslutte sin kariere som økonomi sjef pga jobb så vi trenger en ny!

Peder Grande - Sekretær - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd ;)

 

Leder 1år - Styremedlem 2år - Kasserer 2år. Slik bruker klubben i dag men vi behøver for all del ikke å bry oss der om folk vil bytte eller har noe å komme med!

 

Litt om deg som vurderer å stille som styrekandidat:

 

Alle medlemmer som føler at de sogner til Ålesund lokallag (enten det står oppfør at du tilhører Molde eller Ålesund) kan stille til valg.

 

Lokallaget favner et stort område og medlemer fra distriktene oppfordres med dette til å stille til valg.

Lokallaget favner også et stort intressespekter, Vw og Audi er bare grunnsteinene i interessen vår. Noen synes ikke det er bil uten 200hk/l, noen synes 200W/kanal er for lite mens andre igjen mener at Autosol er altfor grovt til å polere felgkantene med.

I Ålesund lokallag er det plass til oss alle men fordi ryktene går på at det har vært for mye fokusert på motor og banekjøring i det siste oppfordres også de med mer fokus på utstillingsbiler og, eller bilstereo å stille som styrekandidater.

Vi ønsker å sikre at mangfoldet ved bilhobbyen vår blir ivaretatt gjennom et styre hvor samhold og interessen for Vw og Audi står i høysetet. Er du av den samme oppfatning bør du stille som kandidat.

 

Så, hvordan blir du kandidat?

Jo, du kan enten melde din interesse her i tråden.

Hvis du er litt opptatt av janteloven og det blir litt drøyt for deg kan du sende en PM til Terje Rønning eller meg og melde deg som kandidat.

Eller, du kan få en kompis til å foreslå deg ( og når det er sagt, alle forslag som kommer inn i tråden her blir tatt med, men alle foreslåtte blir spurt om de vil stille før de kommer på valg)

 

Så har du noe nytt å komme med eller har lyst å hjelpe til, STILL til valg! vi er ikke farlige, bare prater mye drit.. Men som sakt, vi ønsker et styre som fungerer. Slik det har vært til no så sleit jeg faktisk med å vite ken som satt i styre pga dårlig oppmøte på styremøtene å slikt.. så vær litt frempå dem få gangane vi har møte eller skal gjøre noe :)

 

Til nå så har kun Henrik meldt seg til å gå av pga jobb å at han blir vekke deretter så blir det ikke ofte skilt plater på folk :P

Resten sitter videre til de har meldt avbud eller nye ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stille videre som sekretær jeg. Så lenge jeg ikke blir innblandet i økokrim-avdelinga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller som styremedlem et år eller 2 til jeg :)

BANEKJØRING :P WROOOOOOOM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stille som styremedlem jeg!

Ser for meg at klubben trenger noen utenfor Ålesund også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også godt stille som styremedlem, om det er intressant..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaterer lista litt jeg (ikke annen info enn den som er kommet frem her i tråden men likevel;) )

 

Terje Rønning - Leder - Stiller til gjenvalg

Espen Andrè Nørve - Nest leder, lokalag kverualnt - Sitter til -09

Jan Åge Borgen - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd

Ole Christian Tennøy - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd

Trond Wiggo Grøvdal - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd

Øystein Nedregård - Styremedlem - ukjent situasjon så gi fra deg en lyd

Ole Johnny Tønnesen - Styremedelm - sitter til -09

Henrik Kjelstadli - Økokrim - sitter som styremedlem til -09 men ikke som kasserer

Peder Grande - Sekretær - sitter til -09

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stille som styremedlem jeg!

Ser for meg at klubben trenger noen utenfor Ålesund også..

 

Du kan overta min plass sjef!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ditta her har vel glidd ut litt.. går utifra at folk sitter som vanlig siden ingen har sakt noe ;) JC overtar for borgen og stk Grytten kommer inn som styremedlem.

 

Men vi har et lite problem, Henrik ønsker ikke å sitte som kasserer så kan noen ta over den plassen for han??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen tung jobb. Men siden jeg skal begynne på sjøen å blir kansje vekk i 6 uker i slengen så blir det litt kjedelig viss jeg får en PM i begynnelsen av turen der det står: kan jeg få et par skiltplater, jeg har kjøpt meg nye skilt å har ikke lyst å bore hull i de. Så svarer jeg; ja bare vent 5 uke.. U see?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo : vinke :

 

Vi må ta å få gjort noe med dette valget vårt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke så lurt at jeg melder meg heller, får en PM ang skilt og så står det, ta fri halve dagen + 300 kr i ferge så får du skilt plater. Men lurt om noen som er aktive og godt tilgjengelig dvs. kanskje ikke folk som er reisemontører og sjøfolk, platform etc.

 

Ålesund, Sula folk meld dere! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men jeg holder på og ordne med stremere som er helt like de små vacn merkene.. dvs blir vel ca 100cm eller 105 cm brede.

Veit ikke hva de koster enda, men intereserte kan eventuelt ta kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meir OT:

 

E der noken skiltplate å få handle i byna uti neste veke eller seinare?

Kjeme heimjen frå sjøen på Onsdag å tenkte d kanskje va på tide å få på nåke vwaudi merke på vogna snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg dette jeg også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spør man Henrik, han har vel enda skiltplatene.. Ellers har jeg vel 2 liggende på buda Kenneth.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Torkjell vil så kan han sikker få et parti over fjorden å selge til dere der så blir det litt enklere å få tak i for dere på feil side ;) hehe

 

ang valg så er det vel bare kasserer vi trenger siden ingen andre har sakt noe, så noen som melder seg frivillig?? jeg bruker bare opp pengene så dropper den stillingen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej stemme før Torkjell som underleverandør til oss på rette sida av fjorde (les:Hareid og omegn) + litt ørsta/volda og eit par raudreva : rolleyes

Ska over fjorden en av dagene etter ej kjeme heimatte før å ha ei biltema handling anyway, men ej kan no stikke nedom dej istadenfør ej Torkjell ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som lurer på hva jobben som kasserer går ut på så er ikke det noen som for de som har gått halve livet sitt på skole. Du får en å anna henvendelse om kjøp av skiltpalte, møter den personen der det måtte passe å får pengene. Jeg har nettbank med kontoen min og lokallaget sin, tar pengene jeg får for salg og overfører den samme sum fra kontoen min å over på lokallagskontoen. That's it!

Kan og hende at klubben kjøper noe, som et par telt blant anna:p og da betaler bare du fra kontoen:)

 

Kom igjen no folkens, jeg kunna hatt jobben videre men siden jeg er mye ute å reise så passa det litt dårlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.