Oppsumering fra minitreffet 25. sept.

Anbefalte innlegg

Først vil jeg takke alle som kom, og var med å gjorde dette til en flott dag.

 

Vil takke Anders, Christian og Kjetil spesielt, som har tatt seg av det meste! Og selfølgelig til Grenland Auto som har støtta oss så bra i dag!

 

Tenkte å bruke denne siden til legge inn våre tanker, både positivt og negativt, slik at vi kan ha litt nytte av dette når vi til våren skal prøve å gjenta dette.

 

Håper på mange innlegg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg helt enig Heine! Stor takk til alle som var med å støtte opp! :tilber: Grenland Auto skal også ha sin del av kaka, så imøtekommende og positiv bilforhandler er det ikke alt for mange av!

Blir jo nesten også litt feil å kalle det minitreff, da det dukket opp ENDEL fler biler enn jeg hadd turt å håpe på iallefall...!

Men sånn alt i alt syntes jeg ting gikk rimelig smertefritt, fikk plass til alle, konkurranse og premiering gikk flott! Var tydelig her at vi ikke hadde tatt vann over hode, og at de tingene vi hadde på programmet gikk helt etter "planen"!

Bra jobba Heine, Anders og Christian! Vi får ta det igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som vi kunne gjort anderledes neste gang, er å ha en "pølsebu", slik at folk fikk noe mer i strupen/magen. Ellers fikk vi mye bra tilbakemelding, og det må vi jo også ta med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var veldig bra det gutter, all ære til dere for arrangementet.

 

Som Heine sier, en pølsebu hadde gjort seg...første stopp for Agder-gjengen ble Statoil... :D

 

Og kanskje litt mer kaffe neste gang...jeg drikker vel et par liter alene tenker jeg...bare slik at dere er advart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knalltreff!!!!

Takk til de som arrangerte det. Lite som slår en dag i sola med venner og intreserte med bilprat og titting til øyene blir store og tørre.

 

Personlig har jeg ikke noe negativt å komme med som ikke er allerede nevnt. Pølsegrill hadde dere garrantert gått i overskudd med. Bra vaffler forresten!!!

 

For min egen del var det superpluss med "stand" for modellbiler der. Det har nok ringvirkninger i økonomien min helt til utpå seinsommeren til neste år det, men litt må man da prioritere :D

 

Takker igjen for treffet :tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer gutter !

At dere selv er godt fornøyde er viktig. Da smaker det gjentagelse. At dere i tillegg har forhandleren med dere gir jo en god effekt. Har dere snakket med èn representant fra den ?

Tiltaket kan dere godt legge litt mer ut om slik at andre lokallag (gjerne i samarbeid med forhandler) kan "kopiere" opplegget. Dessuten er det jo også mulig at representanter fra andre forhandlere kan få se hva som det går an å få til, og hvor mye dette trekker av gamle og nye kunder.

 

Jeg tror nok dere har noen forbedringspunkter (leste jeg mat og drikke?). Hva med samarbeid med leverandør av denslags også ?

Det som jeg mener dere bør fokusere på er det som dere etter hvert behersker, utstilling og "annonsering" / jungeltelegraf / plakater (?) Så lar dere andre ta seg av det de er eksperter på, enten det er forhandleren selv eller en rullende pølsebod.

 

Gratulerer igjen, dette var supert !

 

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk,takk!!

Ja, må si det virka som om folk trivdes! Jeg for min del styra jo endel inne med vaffelrøra, og det gikk veldig greit. Men en annen gang kan vi kanskje bytte litt på stekingen..eller evt. få fruene til å ordne med salg av mat og drikke??

Bergbys familierestaurant ligger forresten 150m borte i gata, så det burde ikke vært noe stort problem med mat, synes jeg...

Jeg synes dette absolutt var en god begynnelse....

Grenland Auto var meget positive til arrangementet, de var overrasket over at vi var så seriøse(!)..

Kanskje vi kan legge ut et par bilder her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi kan legge ut et par bilder her?? [/b]

 

Kan du ikkje laga ein ny tråd med bildene fra treffet? Håper at det er fleire som har litt å bidra med her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, gutter (og noen pene jenter?) !

Flotte bilder som viser bredden på arrangementet. Det er jo litt forunderlig at forhandleren er overrasket over seriøsiteten. Hvordan kan en klubb bli over 11 år uten seriøsistet ? Første bud er orden på økonomien særlig sentralt, men også lokalt. Dette er VIKTIG ! En annen ting er rimelig stabilitet blant styremedlemmer, sentralt som lokalt. Jeg regner med at dere er enige i dette. Videre kan vi oppfordre enkelte hos forhandlere til å lese tråder på klubbens "Forum". Da vil de forstå at klubben kan gi den enkelte forhandler godt "skyv" i lokalmiljøet ved godt samarbeide og god kundebehandling. Det motsatte kan også selvfølgelig oppnås, men fra klubbens side er vi jo selvfølgelig opptatt av at forhandlerne har et godt rykte ovenfor såvel medlemmer som andre kunder.

 

Et lite spørsmål til slutt: Var lokalpressen informert ? Hvis ikke bør det vel inviteres til en liten forhåndsartikkel neste gang med dette arrangement som erfaringsgrunnlag. Det vil gjøre susen, tror jeg, særlig blant andre bilinteresserte i området og, ikke minst, forhandleren selv. (Markedsføring ?)

 

Takk igjen for et topp treffsett på bakgrunn av at det var første gang. Lykke til med neste arrangement !

 

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var etter min mening vellykket til tusen, tatt i betraktning at dette var vårt første forsøk og at markedsføringen av sammenkomsten ikke har vært allverden. Veldig bra at folka fra Vestfold og Agder bidro som de gjorde. Det gjorde iallefall sitt til at vi ble ennå flere, og ble mer synlige fra innfartsveien til Skien og Porsgrunn, i tillegg til at det er bra å bli kjent med folk fra andre lokallag. Vi må støtte opp om hverandres arrangementer, så blir vi mer slagkraftige i lokallagsmiljøene. Jeg registrerte også flere biler som tok turen innom, nettopp fordi de hadde sett oss fra veien. Fikk også med meg at det var flere biler fra oss her i Telemark som aldri har vært med på våre regelmessige treff tidligere. Det er veldig bra. Håper at disse vil finne veien til oss igjen. Sikkert lettere å ta kontakt når en på en måte har fått ett bein på innsiden.

 

Når det gjelder mat, så ligger som sagt Bergbys Familierestaurant bare noen hundre meter borti gata, men det hjelper kanskje lite når få eller ingen av våre gjester har fått den informasjonen. Det er noe vi må ta til etterretning til neste gang og sørge for at alle blir like stappmette a la Åpen Dag på NBS...hehe !!

 

Grenland Auto AS er veldig positive til et treff neste år. Med litt mer innsats på markedsføring og profileringssida tror jeg nok kjapt vi kan dra minst 100 biler til noe lignende neste år. Vi fyller glatt hele parkringsplassen pluss deler av området på andre sida av veien.

 

Ved at lokallaget profilerer seg selv ennå sterkere i lokalpressen tidlig i neste sesong, vil vi også kunne bidra til å synliggjøre oss ennå bedre for de som evt. ikke vet om at vi finnes. Det er faktisk noen...... Ikke alle som har tilgang til mail eller internett heller.

 

Treffet på lørdag motiverer iallefall til gjentakelse. Veldig bra !!

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det ble et kjempetreff!

 

klappe.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.leder'n!

 

Seriøsiteten: Det kommer vel av at de ikke vet helt hva vi i lokallaget står for.. De ante ikke om det var et treff med "fjortisfaktor" eller om vi var entusiaster, skjønner??

Enig i dine påstander;) Grenland Auto har webadressa til klubben, og vil oppdatere seg der..

Lokalpressen var informert, og ble spurt om de kunne stille med en fotograf, men de var visstnok ikke interessert/ få folk på jobb i helga...Dårlig, men vi får håpe på bedre respons neste gang....

Vi hadde også en annonse i lokalavisa to dager på rad i regi av Grenland Auto, og jeg tror den gjorde sitt til at det kom flere innom....

 

Til lokallagsmedlemmene:

 

Vi må trå til sammen, og lære av det som var rett/ galt på dette treffet!

Ikke sitt og vent på at styret skal få til noe...Kom heller med forslag og gjør noe med dem! Vi ser jo det her at vi kan hvis vi vil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på videre folkens.

 

Og bare så det er sagt, det var ikke mye som var feil på dette treffet etter min mening.

Nå har jeg ikke snakket med alle som var der, men jeg tror flesteparten stiller seg bak meg i dette.

 

Keep up the good work

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra, Anders !

Mange er veldig kresne i dag og forventer et stort program ved samlinger. Skal mer skje enn f eks utstillingskonkurranse, krever det både mer planlegging og flere funksjonærer (medlemmer) so hjelper til med arrangementet. Det holder ikke at "alle" kommer og plasserer bilen sin og står og venter på at andre skal ha tenkt ut aktiviteter. Hva annet som skal skje er sterkt avh av hvilken plass somer til disp. Men samarbeid med forhandleren er ikke å forakte. Det kan være smart å samarbeide, og kanskje se på hvilke forventninger som det er mulig å tilfredsstille i begge "leire". Ofte vil forhandlerne "selge noe" på kort eller lang sikt. Hva med et "dagens tilbud" av en bruktbil som har stått lenge ? Speielle slitedeler, viduspusser-rabatt, spylervæske osv.... Det er egentlig bare fantasien som hindrer. Kanskje vi kunne "spandere" et medlemsskap på en som bidrar spesielt ? Hva med noe måling av effekt eller bremser på ruller inne på verkstedet ? Ja, det er egentlig ikke begrensninger. Mye av dette kunne det reklameres om på forhånd for å trekke til seg nye og gamle kunder av forhandleren og til klubben. Lykke til med neste arrangement.

PS Hva med tautrekking mot Agder-gutta, Vesfold-gutta, Drammens lokallag, andre som besøker neste arrangement ?

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Drammen klarer å samle en tropp (en liten en ihvertfall) og stiller opp på det som ønskes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agder-, Vestfold- eller Drammensgutta ha`kke sjans mot oss i tautrekking da, men de kan jo prøve seg !! Vi er jo noen skikkelige broilere alle sammen.....med quattro og turboer i fleng.....hehe !!

 

Forslagene er mange, og det er vel som sagt bare fantasien som setter grenser her. Vi har iallefall fått bekreftet at vi kan hvis vi vil, og hvis flere av lokallagsmedlemmene er villige til å bidra er jeg overbevist om at vårt neste forsøk vil bli ennå bedre enn det på lørdag. Når vi i tillegg har merkeforhandleren i ryggen er mye gjort på det lokale plan. Det at vi er så seriøse som vi er, både når det gjelder økonomi og andre ting, gjør sikkert ikke lysten deres til å samarbeide noe mindre. Jeg er sikker på at mange av oss også er villige til å yte ennå litt ekstra med den støtten vi har fått fra de. Mange takk til Grenland Auto AS !! De hadde til og med leid inn et gedigent TV fra Strandberg AS, så vi kunne vise klubbDVD på den. Kjempemessig !!

 

Noe som etter min mening har vært et problem for lokallaget tidligere er at 90 % av medlemmene kun kommer på "samling" hvis det er noe å få. Arrangerer vi på en klubbkveld demo av Autoglym produkter med egen representant fra Krefting, kommer det medlemmer og ikke medlemmer i hopetall. Da vet nemlig de fleste at det muligens vanker en polishflaske på de fremmøtte som takk for oppmerksomheten. Det pussige er, og det gjentar seg nesten HVER gang, at ved neste "vanlige" klubbkveld med kun bilprat, pizza osv. kommer det bare en brøkdel av medlemmene. Alle de andre kommer ikke igjen før det er noe å få..... Heldigvis blir "den harde kjerne" større og større før hvert møte.

 

Siden vi har klart å etablere et godt samarbeid med merkeforhandlerene i Grenland, syns jeg vi også skal rette en takk til Skien Bil AS for deres bidrag til at vi er der vi er pr. idag. De stiller blandt annet vaske- og klargjøringshall samt verksted og øvrige lokaler til disposisjon slik at vi kan avholde poleringskvelder høst- og vinterstid når flertallet av medlemmene ikke har noe sted å drive utvendig vedlikehold. Et tilbud vi også har vært flinke til å benytte oss av ellers i året, og det trekker folk.

 

Tror nok de fleste av oss Vw Audi-entusiaster her i distriktet blir ennå mer motivert for å drive klubb når vi har merkeforhandlerne på vår side.

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.